Japansk metode for å finne kjønn

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Hvordan kjønn venter du ifølge den japanske metoden?

Hentet herfra:
https://duermamma.no/japansk-metode-finne-ut-babyens-kjonn/

Så det første vi må se etter på det nevnte diagrammet er måneden du ble født. På samme tid, se etter partnerens fødselsmåned også.

Med andre ord, ser du etter fødselsmånedene til babyens far og mor. Du vil legge merke til at månedene løper over toppen av diagrammet og nedover siden.

Nå, se etter punktet hvor de to dataene krysser. Der finner du ditt hemmelige nummer, noe som er veldig viktig for neste trinn. Skriv om nødvendig nummeret et sted slik at du kan fortsette med teknikken uten å glemme det.

Når du har funnet ditt hemmelige nummer, må du tenke tilbake til måneden der babyen din ble unnfanget.


Til slutt ser du krysset mellom det hemmelige nummeret du oppdaget i begynnelsen og måneden til babyens unnfangelse. Der finner du kjønnet til babyen din. Der har du det!
 

Vedlegg

  • yqlgEYr0g7OYhNBmmqHQHKiiPiWraYcy_lg.jpg
    yqlgEYr0g7OYhNBmmqHQHKiiPiWraYcy_lg.jpg
    34,8 KB · Visninger: 116
  • 5XkPYjrozbCQixDp6kdbfQ77nzWc1w1L_lg.jpg
    5XkPYjrozbCQixDp6kdbfQ77nzWc1w1L_lg.jpg
    73,5 KB · Visninger: 119
Oversikt :

:HeartblueGutt:Heartblue
Snile
MiaH91
Bodlo
Beakel
EiLitaSpire
SM96
Anlipa
racheyrayray
Elfie
Snupsipops
Viktoria90
mammantilNT
bejbi
MaiMamma2015
lucky80
♥veromor♥


:HeartpinkJente:Heartpink
Drømmen om en til
Lovesome
Peanut2018
Mikaela89
Puuzen86
xiddigaha
Huldermamma
Lykke94
~Vimsa~
Litago19
Felina
Polying
Mammsn
Lizzy78
*manna*
Ostepop
Oslo1989
SillyMouse
 
Last edited:
Vi fikk også jente :Heartpink

Samme på den kinesiske óg, blir moro å se om det stemmer :happy:

Både denne og den kinesiske stemte på forrige :D
 
Gutt både her og på det kinesiske. Det hadde vært spennende siden det kun er jentebarn i familiene våre :Heartblue:)
 
Om jeg forstod dette så spår dette diagrammet en gutt mens det kinesiske spår jente:dummy: spenndene blir det uansett:Heartred
 
Gutt på denne og jente på kinesisk!
 
Fikk jammen jente her også :woot::p
Fikk jente på den kinesiske også.

Spennende uker fram til oul ;)
 
Fikk jammen jente her også :woot::p
Fikk jente på den kinesiske også.

Spennende uker fram til oul ;)

Men når jeg tenker meg om, så ville det jo blitt akkurat samme resultat på de 2 andre. Ettersom alle barna våre er lagd i desember..:hilarious:...på ferie i syden....:hilarious::hilarious:
Og de er jo gutter:p
 
Gutt. Det er den følelsen jeg har sjøl også, men har ikke helt trua på sånne spåmetoder:happy:
 
Jente i følge denne og gutt i følge det kinesiske fødselskartet, en av de stemmer i allefall da :hilarious:
 
Gutt i følge denne og den kinesiske :Heartblue
 
Jeg får opp jente... men har jo en gutt som er født i samme mnd, så det stemmer ikke med han hvertfall
 
Back
Topp