Janus ullbody SALG

Aniette

Betatt av forumet
 Salg på Janus ullbodyer på Coop OBS!! :)

ORIGINAL: Siljemor88

Tusen takk for at du deler med oss[:D]

Var og på obs og kikka på dei, og er veldig usikker på størrelsane der. Det ser ut til at Janus starter på 60 cm, og tenker at det vil blir rimelig stort i dei første vintermånadane... så eg valgte og vente. Men kanskje noken har erfaring med Janus til nyfødt???

ORIGINAL: HelloKittyen

Var og på obs og kikka på dei, og er veldig usikker på størrelsane der. Det ser ut til at Janus starter på 60 cm, og tenker at det vil blir rimelig stort i dei første vintermånadane... så eg valgte og vente. Men kanskje noken har erfaring med Janus til nyfødt???

Hm, jeg tror ikke Janus starter på 60 altså, for jeg har kjøpt en body i ull fra Janus og den er ihvertfall størrelse 50[;)]

Var og handlet ullklær på obs for 2. gang i dag.. [&:] Dyrt, men har jo spart mye på å handle på salg da! handlet mest til lillegutt, men bebisen i magen fikk seg en ullbody i str 60 i dag. Nå har jeg termin 29. nov så regner med str 60 blir passe til januar iallefall. Fant ikke str 50 jeg heller, men kan hende det bare er litt utplukket...? [:)] Nå var lillegutt 4 kilo når han kom ut, så regner med det blir en "stor" baby denne gangen også....

De starter på 50 men det er svært sjeldent de har det i andre butikker enn Janus butikken![:)]

Men Spar Kjøp har også janus, du kan jo prøve der?[:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Tusen takk for at du deler med oss[:D]

Back
Topp