janus prinsesse ull på nett?

et lite tips om du er i bergen traktene. i dale så er det utsalg på janus...

ORIGINAL: Geb

et lite tips om du er i bergen traktene. i dale så er det utsalg på janus...

det er i arna og, men ikke billigere!!

Men nå har de i åsaneparken i bergen tilbud på janus ull- trøyer, bodyer, strømpebukser og stilongser til kun 99 per del! [:D][:D] 

men mor mi bor i dalekvam, og hver gang vi er der, så er vi i 2 etg på coopen...der står det lagerutsalg janus, og dem har mye bra tilbud...

Et tips er sparkjøp. De har Tom og Trine(tror jeg det heter)
Det er ullklær som virkeligt kan anbefales[:D][:D][:D]

Er dåke tilfeldigvis på voss så har dei utsalg der, kjøpte lekedressen for jenter til 40 kr fordi det var en bitteliten feil på den[:D]

Eg har hørt flere som er misfornøyd med tom og trine ullen fra spar kjøp-og eg er en av dei[&:]

ORIGINAL: Cathrine76

Er dåke tilfeldigvis på voss så har dei utsalg der, kjøpte lekedressen for jenter til 40 kr fordi det var en bitteliten feil på den[:D]

Eg har hørt flere som er misfornøyd med tom og trine ullen fra spar kjøp-og eg er en av dei[&:]

Kan jeg spør hva du er misfornøyd med tom å trine ullen for?? Hadde tenkt å kjøpe det ser du nå....

hen på voss er det da?
er det billigere der en i dale? tru je må sende mor mi dit..

ellers så kan je tipse om at er du coop medlem så får du janus ull dress med trøye, bukse, sokker og en liten bamse til 299 kr...itte medlemmer må betale 499 kr.....
det er i coop butikker 20-25 august...

Jeg er kjempefornøyd med to og trine ullen, å veldigt missfornøyd med Janus,
da jeg hadde 2 sett i fjor, å det gikk hull i alle 4 deler[:'(][:'(][:'(]
Men det er jo smak og behag[:D]

ORIGINAL: Geb

ellers så kan je tipse om at er du coop medlem så får du janus ull dress med trøye, bukse, sokker og en liten bamse til 299 kr...itte medlemmer må betale 499 kr.....
det er i coop butikker 20-25 august...

oi det var billigt[;)]

Back
Topp