Oktoberjenta
Elsker forumet
Noen som har vært på janus fabrikken? Hvordan fungerer det? Er det som en vanlig butikk, og er det en del billigere å handle der ifht butikken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er dette fabrikkutsalget? (Underforstått jeg vett ikke om det er billigere)
Hvis du bor i Bergen så er det i Arna. Kan søke det opp og se de forskjellige stedene.Hvor er dette fabrikkutsalget? (Underforstått jeg vett ikke om det er billigere)
Hvis du bor i Bergen så er det i Arna. Kan søke det opp og se de forskjellige stedene.
Har prøvd å søke opp, men finner ikke så mye info ang det. Enten at det kostet nesten det samme og andre steder at det koster ca 20kr for par med sokker. Så lurer veldig på hvordan det er. Hadde vært greit å vite om det er noe å spareDet lurer jeg også på, kjenner noen som kjøper nesten alt alltid der men lurer på om det egentlig er noe billigere![]()
Vet du når det er?Hvis du bor i Bergen så er det i Arna. Kan søke det opp og se de forskjellige stedene.
Sånn som jeg har skjønt det så er det åpent hver dag utenom søndager. Bare kortere åpningstiderVet du når det er?
Ok, da er det sikkert ikke så mye billigere for de mest populære plaggene eller de nyere plaggeneVi har vært på 2 forskjellige (de har en liten på voss også) Synes ikke klærne er noe spesielt billigere der en på tilbud på obs f.eks. Det meste var det kanskje 20% avslag på. De hadde bittelitt med opptil 70% avslag men alt det var i en farge (rosa og vi har bare gutter) Vi bor også i stavanger så hadde ikke kjørt dit for det nei, men vi kjørte innom en gang vi likevel var i bergen
Nå har de marked der i dag og i morgen var der i dag og fant masse bodyer til rundt 100 kroner og longs og overdeler, de hadde mye billig der nå, til barn i alle størrelser og voksne, ble brukt en del penger der i dagHar prøvd å søke opp, men finner ikke så mye info ang det. Enten at det kostet nesten det samme og andre steder at det koster ca 20kr for par med sokker. Så lurer veldig på hvordan det er. Hadde vært greit å vite om det er noe å spare
Å så selvfølgelig ikke dette før i dagNå har de marked der i dag og i morgen var der i dag og fant masse bodyer til rundt 100 kroner og longs og overdeler, de hadde mye billig der nå, til barn i alle størrelser og voksne, ble brukt en del penger der i dag![]()