Janus fabrikkutsalg

Oktoberjenta

Elsker forumet
Noen som har vært på janus fabrikken? Hvordan fungerer det? Er det som en vanlig butikk, og er det en del billigere å handle der ifht butikken?

Hvor er dette fabrikkutsalget? (Underforstått jeg vett ikke om det er billigere)

Det lurer jeg også på, kjenner noen som kjøper nesten alt alltid der men lurer på om det egentlig er noe billigere :-p

Det lurer jeg også på, kjenner noen som kjøper nesten alt alltid der men lurer på om det egentlig er noe billigere :-p
Har prøvd å søke opp, men finner ikke så mye info ang det. Enten at det kostet nesten det samme og andre steder at det koster ca 20kr for par med sokker. Så lurer veldig på hvordan det er. Hadde vært greit å vite om det er noe å spare

Vi har vært på 2 forskjellige (de har en liten på voss også) Synes ikke klærne er noe spesielt billigere der en på tilbud på obs f.eks. Det meste var det kanskje 20% avslag på. De hadde bittelitt med opptil 70% avslag men alt det var i en farge (rosa og vi har bare gutter) Vi bor også i stavanger så hadde ikke kjørt dit for det nei, men vi kjørte innom en gang vi likevel var i bergen

Vi har vært på 2 forskjellige (de har en liten på voss også) Synes ikke klærne er noe spesielt billigere der en på tilbud på obs f.eks. Det meste var det kanskje 20% avslag på. De hadde bittelitt med opptil 70% avslag men alt det var i en farge (rosa og vi har bare gutter) Vi bor også i stavanger så hadde ikke kjørt dit for det nei, men vi kjørte innom en gang vi likevel var i bergen
Ok, da er det sikkert ikke så mye billigere for de mest populære plaggene eller de nyere plaggene

Er innom med jevne mellomrom både i Bergen og på Voss. Er vel som regel like priser, men mye bedre utvalg synes jeg. Da særlig i Bergen (Arna) siden fabrikken er vegg i vegg. Har også ofte restekasser med avslag, så der kan en finne noe om en er heldig :-)

Da e fabrikkutsalg på Os(Osøyro) og, i Irisgården :)

Vi bodde i Arna en del år, og var der ofte. Det er full pris på vanlige varer, men fullstendig sortiment, obs har billige kampanjer.

De hadde også partivarer på tilbud i en farge, og så er det b-varer i tillegg. Ikke alltid veldig store feil, men om de er noe man trenger vil jo variere da.

Jeg elsket den butikken

Har prøvd å søke opp, men finner ikke så mye info ang det. Enten at det kostet nesten det samme og andre steder at det koster ca 20kr for par med sokker. Så lurer veldig på hvordan det er. Hadde vært greit å vite om det er noe å spare
Nå har de marked der i dag og i morgen var der i dag og fant masse bodyer til rundt 100 kroner og longs og overdeler, de hadde mye billig der nå, til barn i alle størrelser og voksne, ble brukt en del penger der i dag :P

Back
Topp