Januarskatter 2015. Tilgangsansvarlig?

Molly

Med lille spira i magen <3
Hei hei! Nå er det sånn at vi har over 3000 innlegg, og kan da få skjult forum :)
Vi må ha en tilgangsansvarlig som passer på at de som er med følger opp kriteriene. Er det noen som vil være? :)

Jeg vil helst slippe, men kan om ingen vil!

Så bra! Ville ikke foreslå det før jeg var sikker på at du ville :p jeg stemmer for Molly. Hvor lenge skal vi la denne stå?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Så bra! Ville ikke foreslå det før jeg var sikker på at du ville :p jeg stemmer for Molly. Hvor lenge skal vi la denne stå?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Hmm. Vi kan vel sende en melding til Tamara om det ila kvelden :)?

Det tenker jeg også! Om noen andre melder seg og ønsker å være det så stemmer vi på det i dag og sender tamara pm om det i kveld. Om ingen andre melder seg så blir det deg. Hehe :p

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Det tenker jeg også! Om noen andre melder seg og ønsker å være det så stemmer vi på det i dag og sender tamara pm om det i kveld. Om ingen andre melder seg så blir det deg. Hehe :p

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Det høres bra ut :D

Liker, jeg stemmer Molly :D

Januarspire 2015 <3

Om du er enig og vil så stemmer jeg på deg molly :)

Januar 2015 <3

Hvis Molly føler hun har tid og overskudd så stemmer jeg og på henne:) Men blir det mye (i forhold til skole, jobb osv) så finner vi en annen:)

Molly;). Jeg kommer inn 1 juni jeg da;). For da har jeg vært medlem i 1 mnd;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal ikke melde meg hvis dere vil ha molly altså, ser bare at hun skriver at hun helst ikke har lyst...

Skal ikke melde meg hvis dere vil ha molly altså, ser bare at hun skriver at hun helst ikke har lyst...
Hvis du vil være, så kan du det? :D Akurat nå er det en del lesing fremover til eksamen om et par uker, etter det har jeg nok av tid. Men jeg er jo uansett inne hver ettermiddag/kveld og sjekker :)

Hvis du vil du så kan du det? :D Akurat nå er det en del lesing fremover til eksamen om et par uker, etter det har jeg nok av tid. Men jeg er jo uansett inne hver ettermiddag/kveld og sjekker :)
Jeg kan som sagt ta det hvis du ikke orker. Er mye hjemme alene med barna, men jobber ikke så har alltids tid til overs:)
skal jeg sende mail til tamara eller burde vi ha en avstemning om det er greit at jeg er det?

Jeg kan som sagt ta det hvis du ikke orker. Er mye hjemme alene med barna, men jobber ikke så har alltids tid til overs:)
skal jeg sende mail til tamara eller burde vi ha en avstemning om det er greit at jeg er det?
Det går nok kjempe fint at du er det :D Så kan jeg ta over etterpå, om du blir lei ;) Bare send mail du ;)

Eller hva tenker dere andre?

Back
Topp