Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo jeg kan jo det, om ingen andre vil?Kan ikke du ta d Molly?
Januar 2015
![]()
Hmm. Vi kan vel sende en melding til Tamara om det ila kveldenSå bra! Ville ikke foreslå det før jeg var sikker på at du villejeg stemmer for Molly. Hvor lenge skal vi la denne stå?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Det høres bra utDet tenker jeg også! Om noen andre melder seg og ønsker å være det så stemmer vi på det i dag og sender tamara pm om det i kveld. Om ingen andre melder seg så blir det deg. Hehe
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Hvis du vil være, så kan du det?Skal ikke melde meg hvis dere vil ha molly altså, ser bare at hun skriver at hun helst ikke har lyst...
Vet ikke om det går an å dele ansvaret jeg? Noen som vetOrker du da molly? Går det ann å dele ansvaret? For jegvhar tid en god stund fremover iallefall![]()
Jeg kan som sagt ta det hvis du ikke orker. Er mye hjemme alene med barna, men jobber ikke så har alltids tid til oversHvis du vil du så kan du det?Akurat nå er det en del lesing fremover til eksamen om et par uker, etter det har jeg nok av tid. Men jeg er jo uansett inne hver ettermiddag/kveld og sjekker
![]()
Det går nok kjempe fint at du er detJeg kan som sagt ta det hvis du ikke orker. Er mye hjemme alene med barna, men jobber ikke så har alltids tid til overs
skal jeg sende mail til tamara eller burde vi ha en avstemning om det er greit at jeg er det?