Januarsalg

C78

Glad i forumet
Hei!!

Noen som vet om noen gode tilbud for tiden? Jeg har selv ikke hatt tid til å se noe sted, kontoen er ganske så skrapt.
Kanskje det er noe salg på H&M, noen som har sett?
Tenker spesielt på klær og utstyr til baby.

Var å handla litt i sist uke på Lindex og Kaphal.
Her i rogaland vet eg de starta salg på klær i går. Så skulle de begynne med utstyrssalg i uke 4 i enkelte butikker

Dytter denne litt opp igjen jeg...[:D][:D]
Ingen som er å shopper for tiden..he, he...
Noen som har vært på diverse butikker i Bergen og sett..(Reflex, barnevognservice o.l.???)

Vet dessverre ikke! Har ikke vært i butikker siden før jul! [:D] Tror det er ny rekord for meg! Skal på butikken i morgen då! Skal gi en lyd hvis eg kommer over noen gode tilbud! [:D]

Vet at det er salg på "babybutikkene" her i Ålesund (mye selges til 50%), men det hjelper vel ikke deg noe særlig...Så kan dessverre ikke hjelpe!

Pleier Babyshop å ha januarsalg? Noen som vet?[8|]

Her er det så lite med penger at noe handling er utelukket. Skal kjøpe tørketrommel i slutten av mnd, så det ser jeg frem til

Er fra Bergen ja. Så litt på Vestkanten, og var ikke mye salg på babyklær der. Men det er vel like greit, har ikke så my peng no. Men hadde vært kjekt om det ble salg på noen utstyrsforretninger, trenger litt diverse ting som f.eks. lammeskinn, dyne, ammepute o.l. Har enda ikke hatt tid til å ta turen, har så lite overskudd no.

Back
Topp