G Grete71 Forumet er livet 6 Jul 2006 #3 Juhuuuu!!!! [:D] nå er grøten gitt og krabaten i seng, håper han sovner uten problem... Skal liksom betale litt regninger nå, jeg... [8D]
Juhuuuu!!!! [:D] nå er grøten gitt og krabaten i seng, håper han sovner uten problem... Skal liksom betale litt regninger nå, jeg... [8D]
buster Forumet er livet 6 Jul 2006 #4 Kjekkere å være her!![;)] Skulle ha laga meg litt mat jeg, men.. får bli senere...
*Chill* Forumet er livet 6 Jul 2006 #6 Jeg er heeeeer!!! Men "forsvinner" litt strax....må løpe gjennom dysjen mens barnevakta enda er våken...hehehehe
Jeg er heeeeer!!! Men "forsvinner" litt strax....må løpe gjennom dysjen mens barnevakta enda er våken...hehehehe
*Chill* Forumet er livet 6 Jul 2006 #8 Aaaaa.....ferdig...det var deilig det etter tre dagen med veeeeeeldig varmt og masse solkrem...hehehe
Aaaaa.....ferdig...det var deilig det etter tre dagen med veeeeeeldig varmt og masse solkrem...hehehe
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 7 Jul 2006 #9 Nå er jeg her - men alle dere andre er visst logga av[:(]