Januarbabyene

Ja vi leter jo alle etter håp, men var på ul på fredag og fikk beskjed om det var godt opp av bekkenet...

Er det første babyen??
Han sklir nok ned plutselig! Fytti min rørte just på seg nedi der. Å det gjorde forferdelig vondt. Sambo kasta nesten pc i gulve for jeg hylte til :P haha..

Er det første babyen??
Han sklir nok ned plutselig! Fytti min rørte just på seg nedi der. Å det gjorde forferdelig vondt. Sambo kasta nesten pc i gulve for jeg hylte til :P haha..

Ja første baby, sitter i sete så vurderer seriøst ks hvis ikke fødsel starter før eller baby snur seg ved et under ;) Vendingforsøket ble mislykket.

Sånn føler jeg det også.. Så redd for å bli gående til makstid (blir satt i gang rundt 20. desember, siden UL-termin er 8.), for er overklar nå, og har rielignende kramper som kommer og går, men med min flaks blir jeg vel gående sånn i tre uker til :p :(
Ja...sist hadde jeg regelmessige vonde tak hver kveld fra påske til slutten av mai... Satt stadig og tok tida...Nedpress, sunket mage og stikking av en annen verden. Husker at jeg la en slagplan som involverte ambulansehelikopter på påskefjellet:-P Også ble det nesten juni før frøkna kom... Så leser de samme tegnene denne gangen med en klype salt, ja:-) Men med tre uker til termin er det jo uansett ikke lenge:-)

Ja første baby, sitter i sete så vurderer seriøst ks hvis ikke fødsel starter før eller baby snur seg ved et under ;) Vendingforsøket ble mislykket.

Ja vist du har fått beskjed om at du kan velge det, tror jeg faktisk jeg ville ha valgt KS. Har jo sine fordeler og ulemper. Men er jo endel risikoer med setefødsel også, som jeg har forstått :) så like greit å gå for KS da. Rimlig sikkert på jeg hadde gjort det hvertfall.

Ja vist du har fått beskjed om at du kan velge det, tror jeg faktisk jeg ville ha valgt KS. Har jo sine fordeler og ulemper. Men er jo endel risikoer med setefødsel også, som jeg har forstått :) så like greit å gå for KS da. Rimlig sikkert på jeg hadde gjort det hvertfall.

Ja de har sendt henvisning men jeg kan ombestemme meg, og blir ikke utført om baby snur seg før ks... Så må jeg bruke de neste dagene til å tenke, er fordeler og ulemper med alt... Og du vett ikke reslitatet før etterpå...

Jeg har tremin 27.desember, hadde egentlig håpet på at hun skulle komme i januar. Men nå har plutselig magen sunket, kjenner masse nedpress og div tegn på at hun muligens gjør seg klar. Så da får vi bare vente å se kanskje hun kommer før termin :p

Back
Topp