Januar tråd

Leverihåpet

Gift med forumet
Ny mnd så da tenkte jeg at det kanskje var kjekt med en måneds tråd hvor en lett kan se hva som skjer med oss andre:).
Skriv hva dere måtte ønske:).

Sender lykke støv til alle sammen[:)]

Skal ringe Hausken å si vi er klar til nytt forsøk[8D]
Få vite løpet åssen det skal bli[;)]

Vi skal på forsamtale den 14. januar[:D]

Begynner på spray til mitt tredje ICSI 13. januar! [:)]

Jeg starter m spray i morra [:)] 2. søsken forsøk [:)]

vi skal inn til ul mandag 4.januar på ullevål. Forhåpentlighvis sprøytestart samme dagen:)[;)]

Spraystart 13. januar! HURRA!!![:)]

Jeg fikk TR igjen i dag.... så er det 1 runde uten m prgo, 1 med pergo og deretter blir det prøverør...
ser frem til det skjer noe mer. er på 20 pp nå........... og 20 skuffelser.

Da er det bare 11 dager igjen til sprøytestart[:)]  Ul 21 januar. Håper på uttak og innsett i uke 4 [:D][:D] Håper på positiv test til datteren min sin 3 års dag[;)] og min 30([&:]) års dag....

Var på UL 30/12 og begynte på sprøyter samme dag. Skal til kontroll tirsdag 5/1. De regner med uttak i uke 2 en gang. Får nok et svar på det på tirsdag. [:)]

ORIGINAL: Camillas

Jeg starter m spray i morra [:)] 2. søsken forsøk [:)]

Så spennende.... Er stsrtet jeg så her går det bare fint til nå:)

ORIGINAL: ella1

vi skal inn til ul mandag 4.januar på ullevål. Forhåpentlighvis sprøytestart samme dagen:)[;)]

Krysser alle fingrene for at du kan begynne da:) Masse lytte til

ORIGINAL: sengepolka

Jeg fikk TR igjen i dag.... så er det 1 runde uten m prgo, 1 med pergo og deretter blir det prøverør...
ser frem til det skjer noe mer. er på 20 pp nå........... og 20 skuffelser.

Håper det snart skjer noe for dere...

ORIGINAL: Nitho

Var på UL 30/12 og begynte på sprøyter samme dag. Skal til kontroll tirsdag 5/1. De regner med uttak i uke 2 en gang. Får nok et svar på det på tirsdag. [:)]

Så kjekt... Masse lykke te...

Back
Topp