januar mager!

Spessielt ja...Tegn på at vi får forskjellige barn og![;)]
Skulle gjerne lagt ut bilde av magen min nå ved 36uker og,men det ligger på min maskin- og da må vi ha igang det trådløse nettverket først...
Så kanksje jeg rekker å få med mage bilde før lillemor har titta ut,aner ikke når kællen får til det- håper det ikke tar ille lang tid!
Fine mager har dere alle sammen her iallefall!!![:D]

Og her er magen min....fra begge vinkler!

<----Uke 34
Magen min sett fra fremsiden uke 35

oi - så rund og fin!![:D][:D]

er ikke mange magebilder igjen nå - før ungen kommer ut - blir vel 3 bilder til fra meg før termin (om ikke noe ungen er utålmodig og kommer før.. eller kansje det blir flere - om h*n venter litt ekstra[;)])

Ja, det ser ut som jeg har svelgt en basketball..hihi[:D]

Jeg ser ut som jeg har svelget en.. eh.. DIGER vannmelon, kansje?[8|]

mega egg her....hehehe

Her er min mage. Har endelig greid dette med filreduksjon.

Stor gutt der inne[;)]

Tviler mer og mer på at min er gutt - ettersom jeg ser utviklinga på magen nå den siste måneden[;)]

Legene sa han ville være nesten like stor som bror sin, men vi får se. Har dytta ut en på nesten 5 kg fra før så en til gjør ikke noe.
Kan jo godt hende det lurer en liten gutt i magen din vet du fiorelina. Gleder meg til og se.
Klem

-uke 37+0 -

Så flott mage. Ser litt ut som min. Vi er forbannet med noen strekkmerker du og jeg star83. Dritt det der.
Klem

Takk for det...Har sunket en del og faktisk blitt mindre nå de siste dagene!
Så er håp om at det snart er noe på gang...(Håpe,håpe- er ikke så nøye lenger om det skjer i år eller neste år...)
Strekkmerker ja,ser på de som et tegn på at jeg har båret frem barn- ikke alltid like kjekt,men håper de kan være et godt minne ut livet for det![;)]

Jepp, jeg er enig med deg i det star83. Jeg bryr meg ikke mye om strekkmerkene mine, men noen ganger hadde jeg ønsket jeg var foruten. Nå må man jo ikke ( i en alder av snart 26 og med snart 2 barn ) gå med topper oppunder puppene så det har jo ingen betydning. Og sambo tar meg som jeg er.

Jeg håper vi begge snart får ut våres sårt etterlengtede små. Hadde vært kos med et treff når vi hadde hver vår lille i vogna.
Klem

Det skal vi nok få gjennomført![:)]
Synd vi ikke skal på likt sykehus,så kanskje vi hadde havnet der likt...[;)]

Her er nytt bilde av min mage.
Dette er uke 39 og i morgen kan det vær siste dagen med den [;)]

min mage uke 35 akkurat! la det ut her tidligere men det ble jo så lite så prølver på nytt!

Fine mage du har, er det senga til babyen som står bak deg??

jepp er det! venta på den over en mnd,så var det f... med en produksjonsfeil med bunnen så måtte bestille ny bunn! kjipt!

Back
Topp