januar mager!

Lena33

Glad i forumet
tenkte det var morro å sammle alle januarmamma-mager her......lenge siden vi har hatt en slik tråd nå...(som jeg har sett iallefall)

Her er min mage i uke 35+2

ett til...med genser[:)]

Glemte å ta nytt i dag jeg [&o]
Det som jeg har inne er uke 35 skal ta nytt i morgen [:D]

Min mage: 34+0uker

min mage 35+0:

kjempe fin mage fiorelina...måtte bare si det......den ser så spiss ut(i god mening...)kansje den er som min....rund men spiss oxo....vi får gutt...[:D]

Så fine mager...[:D] Jeg klarer ikke å legge ut bilder sånn jeg. Kamera på tlf virker ikke.....[:)]
Men min mage er nesten helt lik din, Lena28.

er nok spiss fordi babyen ligger mye med beina UT, liksom..
(og ligger vanligvis med ryggen på den sida som jeg har mot veggen[;)])

Hvordan klarer du å legge ut bilde så stort??? jeg får det lika lite som jeg har på siden når jeg legger ut bilder.

sånn

Hvor får du den linken fra da??? Du kan en del med data du [;)]
jeg har jobbet med det i mangen år men det er tegneprogram [&:]

når jeg legger inn bilder her bruker jeg gjerne http://imageshack.us/ og legger bildene der..
skal være relativt enkelt å legge inn bilder der..
klikk på "Bla igjennom" (som på bildet her)
og velg bilde fra PC'en din - så klikker du på "host it!"

Da får du opp en hel serie med linker..
velg den aller nederste (må kansje t.o.m) scrolle ned litt for å finne den siste linken..
kopier den og lim den inn her..

Marker linken, så klikker du på "image" knappen i den ruta du skriver i:
(den som er merka med prikker rundt her:)

litt mørkt med svart bakgrunn og svart genser på magen, men ser ut som en kjempefin mage[:D]

Hmm.. Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Skal ta nytt på søndag da, skal skjerpe bakgrunnen denne gangen[:D] Tusen takk forresten[:)]

Du har sånn rund mage som jeg ønsker meg - men sikkert ikke får.. ihvertfall ikke denne gangen [8|]

Hehe.. Jeg ønsker meg flat mage jeg, men den kan jeg se lenge etter[8D] Magen står mye mere ut nå da, siden babyen har vokst å jeg er så liten.. Kan bare vokse utover..

vi har ganske ulike mager...morsomt å se;) Jeg er akkurat 34 uker på dette bildet. Blir et nytt ett på søndag, da jeg tipper over på ny uke! Mange mener jeg har gutte mage....hmm, blir spennende å se;)

Nå skal jeg prøve meg på oppskriften med å legge inn bilde. Får jeg det til er det uke 36,3 og kan si jeg har fått en god mage [:D]
http://img497.imageshack.us/img497/6723/uke363pr2dn.jpg

Back
Topp