Januar blir fort februar..

Ctrl

Gift med forumet
Januar 2017
Julikulene 2020
Trives godt på januarforumet, men nå er det bare babyprat der, så ville innom å si hei. :p Hadde termin 25. januar, og overtidskontroll i går. Jenta ble estimert til ca 3,5 kg, og har det fint i magen enda. Blir igangsetting i morgen 10 dager på overtid men mindre det skjer noe i dag. Med modningsrier og murringer siden 1. januar har ventetiden vært ganske lang. Håper noen av dere slipper å vente så lenge! :)
 
Huff jeg kan forstå det er veldig kjedelig å vente..Nå kan du i alle fall se en ende på ventingen og håper du gleder deg over det❤

Hadde selv termin 29.01 og venter fortsatt..
Ville bare si lykke til!
 
Eg ser for meg at februar fort blir mars for min del :p blir så utålmodig når alle andre får å du sitter å venter! Menmen, du veit hvertfall at det blir baby på deg i løpet av dei neste dagene da! :)
 
Huff jeg kan forstå det er veldig kjedelig å vente..Nå kan du i alle fall se en ende på ventingen og håper du gleder deg over det❤

Hadde selv termin 29.01 og venter fortsatt..
Ville bare si lykke til!

Takk :Heartpink Godt å endelig se enden på ventinga :)

Lykke til til deg også! Håper du har fått time til kontroll? :)

Eg ser for meg at februar fort blir mars for min del :p blir så utålmodig når alle andre får å du sitter å venter! Menmen, du veit hvertfall at det blir baby på deg i løpet av dei neste dagene da! :)

Det er ulempen med å ha termin sent her på forumet. Man blir sittende å lese på alle andre som får før deg. Håper du slipper å vente helt til mars da. Men er jo heldig vis ikke så lenge til det heller! :)
 
Back
Topp