Januar 2026 :)

UL igår viste ingen forandring på slimhinne eller folikler. Ny UL neste uke.

Litt kryptisk mld fra st.olavs, men forsto det slik at dersom det ikke er forandring til neste uke, skal det vurderes om jeg kan settes rett på eggløsningssprøyte :gen014

Jeg håper jeg kan det og at jeg slipper et lengre medisinløp før innsett:smiley-angelic001

UL igår viste ingen forandring på slimhinne eller folikler. Ny UL neste uke.

Litt kryptisk mld fra st.olavs, men forsto det slik at dersom det ikke er forandring til neste uke, skal det vurderes om jeg kan settes rett på eggløsningssprøyte :gen014

Jeg håper jeg kan det og at jeg slipper et lengre medisinløp før innsett:smiley-angelic001
Betyr det at du får eggløsning sprøyte også ny syklus der du får innsett på den syklusen som kommer? :)

Betyr det at du får eggløsning sprøyte også ny syklus der du får innsett på den syklusen som kommer? :)
Jeg er usikker :smiley-ashamed004 Det er vel ikke mulig å ha innsett når man ikke har hatt et modent egg som har løsnet.. Så må kanskje vente en hel syklus til? Prøver å ikke ta sorgen på forskudd. Hvis noen har erfaringer, tas de mot med stor takk :)

Ååå nå kan det bli forsinket start på stimulering hos meg, da Porsgrunn vil vente på «ordentlig mens» og ikke bare spotting :happy090 Prøvde å forklare at det er vanskelig å ha ordentlig mens uten eggløsning i den forrige syklusen men de vet sikkert bedre enn jeg :rolleyes:

Jeg er usikker :smiley-ashamed004 Det er vel ikke mulig å ha innsett når man ikke har hatt et modent egg som har løsnet.. Så må kanskje vente en hel syklus til? Prøver å ikke ta sorgen på forskudd. Hvis noen har erfaringer, tas de mot med stor takk :)
Jeg vet heller ikke, men jeg tenker kroppen tror gjerne du har hatt eggløsning ved eggløsningsprøyte også får du ny syklus, men bare gjetting fra min side :Heartpink

Ikke samme situasjon, men da jeg var til kontroll snakket også lege om vurderingen om å ev. sette eggløsningssprøyte om ikke utslag på eggløsningstest innen x antall dager. Og da handlet det om å gjøre kroppen klar for innsett etter det. Men jeg hadde jo hatt mens da. Men.. kanskje de mener å sette sprøyte for så å gå rett på innsett?

Da kan jeg flyttes til ruger @Le@ :happy: Tror jo ikke helt på at det skal gå på aller første forsøk nå på søskenforsøk, da dette måtte åtte forsøk til (først noen runder IUI før IVF) til før jeg fikk 2024-barnet mitt. Men herregud så gøy om det går!

Håper det ordner seg snart, så du snart får innsett. Er så mye ventetid❤️

Da kan jeg flyttes til ruger @Le@ :happy: Tror jo ikke helt på at det skal gå på aller første forsøk nå på søskenforsøk, da dette måtte åtte forsøk til (først noen runder IUI før IVF) til før jeg fikk 2024-barnet mitt. Men herregud så gøy om det går!
Håper virkelig du slipper flere forsøk på nr 2❤️❤️

Ikke samme situasjon, men da jeg var til kontroll snakket også lege om vurderingen om å ev. sette eggløsningssprøyte om ikke utslag på eggløsningstest innen x antall dager. Og da handlet det om å gjøre kroppen klar for innsett etter det. Men jeg hadde jo hatt mens da. Men.. kanskje de mener å sette sprøyte for så å gå rett på innsett?
Jeg håper virkelig det er eggløsningssprøyte så rett over på innsett!

Heisann! Takk for at du har laget januar-gruppe :)

Ekkorin - 33 - B1 - Uttak 2, innsett 3 - OUS - Gonal F og Fyremadel - Stimulering 2/1, uttak 15/1

Jeg nyter nå min siste medisinfrie dag av stimuleringen! Nå er jeg så oppblåst og øm at jeg gleder meg til å bli ferdig med denne delen (selv om jeg vet at Cyclogest kommer til å gi meg mer av de samme bivirkningene).

Jeg hadde første uttak i juni i fjor, og det gikk ikke helt etter planen. De satte meg på en lav dose med Gonal F (har PCOS og AMH på over 70), men eggene utviklet seg sakte og rakk egentlig ikke bli store nok før jeg måtte ha uttak for å rekke det før ferieavvikling. Da fikk vi bare ut 2 modne egg av 3 follikler som så store nok ut. Begge ble befruktet, det ene satte jeg inn på dag 3 i den syklusen uten at det festet seg, og det andre satte vi inn i oktober. Det festet seg, men jeg mistet i uke 6.

Denne gangen derimot, er det høyere dose, mer tid og ifølge ultralyden - mye flere egg - minst 12 i hver eggstokk som er delvis modne, og 8 av dem store nok i går. Så får vi se i morgen om de oppfører seg som de skal.

Jeg gruer meg litt til egguttak, for det var ikke en spesielt morsom opplevelse sist gang. Men trøsten er at det ikke varer så lenge..

Back
Topp