Avonlea
Flørter med forumet
Takk!Velkommen i gruppa og lykke til
Har du begynt å stimulere enda?
Begynner med Meriofert imorra, CD 3, og med Fyremadel på CD 7, blir ultralyd på CD 10 slik jeg forsto det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Velkommen i gruppa og lykke til
Har du begynt å stimulere enda?

Betyr det at du får eggløsning sprøyte også ny syklus der du får innsett på den syklusen som kommer?UL igår viste ingen forandring på slimhinne eller folikler. Ny UL neste uke.
Litt kryptisk mld fra st.olavs, men forsto det slik at dersom det ikke er forandring til neste uke, skal det vurderes om jeg kan settes rett på eggløsningssprøyte
Jeg håper jeg kan det og at jeg slipper et lengre medisinløp før innsett![]()
Jeg er usikkerBetyr det at du får eggløsning sprøyte også ny syklus der du får innsett på den syklusen som kommer?![]()
Det er vel ikke mulig å ha innsett når man ikke har hatt et modent egg som har løsnet.. Så må kanskje vente en hel syklus til? Prøver å ikke ta sorgen på forskudd. Hvis noen har erfaringer, tas de mot med stor takk Jeg vet heller ikke, men jeg tenker kroppen tror gjerne du har hatt eggløsning ved eggløsningsprøyte også får du ny syklus, men bare gjetting fra min sideJeg er usikkerDet er vel ikke mulig å ha innsett når man ikke har hatt et modent egg som har løsnet.. Så må kanskje vente en hel syklus til? Prøver å ikke ta sorgen på forskudd. Hvis noen har erfaringer, tas de mot med stor takk
![]()

Ikke samme situasjon, men da jeg var til kontroll snakket også lege om vurderingen om å ev. sette eggløsningssprøyte om ikke utslag på eggløsningstest innen x antall dager. Og da handlet det om å gjøre kroppen klar for innsett etter det. Men jeg hadde jo hatt mens da. Men.. kanskje de mener å sette sprøyte for så å gå rett på innsett?Jeg er usikkerDet er vel ikke mulig å ha innsett når man ikke har hatt et modent egg som har løsnet.. Så må kanskje vente en hel syklus til? Prøver å ikke ta sorgen på forskudd. Hvis noen har erfaringer, tas de mot med stor takk
![]()
Håper det ordner seg snart, så du snart får innsett. Er så mye ventetidJeg er usikkerDet er vel ikke mulig å ha innsett når man ikke har hatt et modent egg som har løsnet.. Så må kanskje vente en hel syklus til? Prøver å ikke ta sorgen på forskudd. Hvis noen har erfaringer, tas de mot med stor takk
![]()
Håper virkelig du slipper flere forsøk på nr 2Da kan jeg flyttes til ruger @Le@Tror jo ikke helt på at det skal gå på aller første forsøk nå på søskenforsøk, da dette måtte åtte forsøk til (først noen runder IUI før IVF) til før jeg fikk 2024-barnet mitt. Men herregud så gøy om det går!
Jeg håper virkelig det er eggløsningssprøyte så rett over på innsett!Ikke samme situasjon, men da jeg var til kontroll snakket også lege om vurderingen om å ev. sette eggløsningssprøyte om ikke utslag på eggløsningstest innen x antall dager. Og da handlet det om å gjøre kroppen klar for innsett etter det. Men jeg hadde jo hatt mens da. Men.. kanskje de mener å sette sprøyte for så å gå rett på innsett?
Tusen takk! Nå føler jeg meg jo veldig priviligert som allerde har fått et barn, og tar det slett ikke for gitt at det går igjen med et begrensa antall forsøk.Håper virkelig du slipper flere forsøk på nr 2![]()