Januar 2026 :)

Bkno9118510 - 37 - b3 - forsøk nr 1 - Hausken - ovetrielle og cyclogest - uttak i 2023, innsett 6/2

Blir med litt her også, da jeg satt inn tidlig i februar og det ikke er så mange som har hatt innsett I februargruppa enda:) Testet i dag og i går og får positive tester, men de er svært svake, det går vel ikke bra? Dpo 15/16

Vedlegg

• Screenshot_20260217_090752_Gallery.jpg
    Screenshot_20260217_090752_Gallery.jpg
    115,8 KB · Visninger: 32
Bkno9118510 - 37 - b3 - forsøk nr 1 - Hausken - ovetrielle og cyclogest - uttak i 2023, innsett 6/2

Blir med litt her også, da jeg satt inn tidlig i februar og det ikke er så mange som har hatt innsett I februargruppa enda:) Testet i dag og i går og får positive tester, men de er svært svake, det går vel ikke bra? Dpo 15/16
Hei! Ble det noe sterkere idag? :Heartred

Har ikke testet i dag, venter et par dager. Hadde hcg på 70 i går 11 dpt, 16 dpo
Takk for det:) Det er i det lavere sjiktet, men alt håp er visst ikke helt ute, får se etter blodprøven i morgen...
Da legger jeg deg til. Håper du får god stigning på hcg❤️

Da legger jeg deg til. Håper du får god stigning på hcg❤️
Takk for det:)
Dårlige nyheter herfra, hcg har kun steget fra 60(sykepleier skrev feil), til 76 to dager senere. Må det være exu siden det fortsatt stiger? Skal fortsette på cyclogest og ta en ny blodprøve på mandag, aner ikke hvorfor.. De på Hausken snakket om å ville ha en pause-syklus etter abort, vet dere hvorfor? Er det ikke slik at man er ekstra fertil da?

Takk for det:)
Dårlige nyheter herfra, hcg har kun steget fra 60(sykepleier skrev feil), til 76 to dager senere. Må det være exu siden det fortsatt stiger? Skal fortsette på cyclogest og ta en ny blodprøve på mandag, aner ikke hvorfor.. De på Hausken snakket om å ville ha en pause-syklus etter abort, vet dere hvorfor? Er det ikke slik at man er ekstra fertil da?
Etter en abort kan det være endel rester og grums igjen som vil komme ut med første blødning. Det er ikke optimale forhold for innsett. Man er ofte litt ekstra fertil i månedene etter abort, og det holder nok lenger enn den umiddelbare syklusen rett etterpå. Jeg kan si at etter min abort så var det helt ok med en pausesyklus. Hvis det er kjemisk er det litt annerledes, så det kommer nok litt an på hvor langt på vei du er før det slutter å utvikle seg.

Heisann! En ny oppdatering herfra. Jeg har jo tatt endel blodprøver og hadde kun 60 på dpo 16(11dp5dt), og 76 dpo 18(13dp5dt). Klinikken ville jeg skulle ta en ny blodprøve I dag dpo 22(17dp5dt) og nå er plutselig verdien 278, altså har så og si doblet seg hver dag. Er ikke superpositiv, men overrasket! Vet ikke helt hva jeg skal tenke?

Back
Topp