Januar 2024

Søskenprøveren

Elsker forumet
Assistert-jentene
Februarhjertene 2025
Hei
Flere enn meg som skal i gang i januar?

Stimulering

1984håp - 39 - B1 - UNN - Første forsøk

Marf91 - 32 - B2 - porsgrunn - FER #1

Ch82- 41 - B1 - Forsøk 1 eller 2? Forrige ble avbrutt avbrutt pga eggløsning var skjedd - Medicus- , procren, menopur, Ovitrelle, gonapeptyl - tar procren 12.12, menopur ca 22.12, egguttak forventet 2 januar.

Daisybloom- 41 - B1- forsøk 2 - Medicus- oppstart rundt 13.01

Otilde - 41 - solomamma - B2 - Stork - FER1 fra IVF2 - naturlig syklus - innsett 27.1❤️

Rugemodus

Søskenprøveren-37år, har 1 barn, søsken forsøk hos hausken , har to mislykkede ivf ett i sep og 1 i nov/des nå , ingen på frys. Hadde scratching før jul i sist syklus. Menopure, ovitrelle, fyrmadel, klexane, clycogest, prednisolon, prolutex. Satt inn to egg 16.02.24

Gravid
Ahg - 35 - B1 - Rikshospitalet - FER #1 fra IVF #1 - naturlig syklus - innsett av tre dagers i ukers 2

Iren85 - 38-B3-Medicus- satt inn i naturlig syklus 29.1

Sommersol82 - 41 - B1 - Hausken - Første forsøk IVF/ICSI, etter at forsøket i oktober avbrutt. Ganske nervøs for at det ikke skal funke denne gangen heller, men er positiv og håper :)

Helene90! - 33 - B2 - Bergen - FER #8
Ikke gravid
Statistikern - 36 - B1 - Rikshospitalet - FER #2 fra IVF #3 (10. insett etter 5 IUI) - cyclogest - innsett i uke 3

30ish - 33 - B2 - Hausken - IVF#3 - Synarella, Menopur, Ovitrelle og Cyclogest - oppstart Synarella 20.12

Sekiro - 43 - B3 - Livio - FER # 4 etter ICSI - Lutinus etter eggløsning.

Trj85- 38 - B2 men med annen mann - st olavs - icsi/tesa - forsøk # 2 Pergoveris - ganirelix - gonapeptyl - ovitrelle

LM88 - 35 - B2 - St. Olavs - 1. forsøk IVF/ICSI

Balderina - 36 - B1 - St.Olavs - FER#2 fra ICSI/TESA#1 - Cyclogest (innsett i naturlig syklus)

Last edited:
1984håp - 39 - B1 - UNN - Første forsøk

Trolig oppstart i januar, men litt usikker på om innsetter blir januar eller februar. Vil gjerne henge her til jeg vet sikkert.

Balderina - 36 - B1 - St.Olavs - FER#2 fra ICSI/TESA#1 - Cyclogest (innsett i naturlig syklus)

Ble gravid etter FER#1 men mistet tidlig. Så måtte jeg vente en syklus før nytt innsett. Det har jeg gjort, men rakk dessverre ikke innsett i desember pga. julestenging og må derfor vente en syklus til :dead: Så nå håper jeg virkelig at vi kan ha innsett i januar.

Jeg kan bli med i januargruppen :D

var på UL i dag. Første forsøk og er overstimulert. Så 20 follikler og uttak på onsdag. Vil nok få mer informasjon da.

var på UL i dag. Første forsøk og er overstimulert. Så 20 follikler og uttak på onsdag. Vil nok få mer informasjon da.
Spennende, kjedelig med overstimulering men krysser fingrene for mange fine egg

Last edited:
Skal ha nytt innsett i Januar etter MA i sept. Hatt 1 exu, 2 SA, 2 Ma og 2 negative innsett tidligere. Måtte nå vente 3 sykluser før nytt innsett, kunne nådd nå i Desember, men valgte å vente til Januar. Glad for det i dag, for hadde blitt avbrutt pga innsett ville falt på helligdag.

Skal ha nytt innsett i Januar etter MA i sept. Hatt 1 exu, 2 SA, 2 Ma og 2 negative innsett tidligere. Måtte nå vente 3 sykluser før nytt innsett, kunne nådd nå i Desember, men valgte å vente til Januar. Glad for det i dag, for hadde blitt avbrutt pga innsett ville falt på helligdag.

Hvilken klinikk hører du til? Så bra du ventet da.

Ch82- 41 - B1 - Forsøk 1 eller 2? Forrige ble avbrutt avbrutt pga eggløsning var skjedd - Medicus- , procren, menopur, Ovitrelle, gonapeptyl - tar procren 12.12, menopur ca 22.12, egguttak forventet 2 januar.

Kjedelig å måtte utsette innsett pga. overstimulering, men håper det betyr mange fine egg på frys :Heartred

Kjedelig å måtte utsette innsett pga. overstimulering, men håper det betyr mange fine egg på frys :Heartred
Det var mange store nok tydeligvis. Jeg skulle egentlig ta ovitrelle i går, men skulle heller sette 2 stk gonapeptyl. :Heartred Husker ingen ting om størrelse så trodde jeg ville få ett skriv pæ det på journal på helsenorge, men hadde ikke kommet noe der i går.

Mye du har vært igjennom, og så venting oppå det. Jeg har selv hatt en exu og 3 SA, det et bentøft. Måtte du ha operasjon pga exu? Jeg fikk cellegift og måtte da i også vente 3 mån. Masse lykke til med neste innsett!

Sniker litt her! Og heier på deg :talk017

Hvilken klinikk hører du til? Så bra du ventet da.
Jeg går offentlig, så Fertilitetssenteret på Haukeland her.
Mye du har vært igjennom, og så venting oppå det. Jeg har selv hatt en exu og 3 SA, det et bentøft. Måtte du ha operasjon pga exu? Jeg fikk cellegift og måtte da i også vente 3 mån. Masse lykke til med neste innsett!
Jeg måtte operere ja, men ikke fjernet leggleder - det låg i livmorhals. Låg nesten 6 uker på sykehus. Cellegift prøvde de, funket ikke annet enn avslutte graviditeten -pga plasseringen. Endte i massiv blødning og embolisering av blodårer i livmor og livmorhals. Måtte vente 6mnd etter exu :( Men viktigste var at alt gikk bra! 3 mnd vent nå etter MA.
Det har absolutt vært en berg og dal bane ja. Men holder troen oppe enda :)

Sniker litt her! Og heier på deg :talk017
Takk for det ❤️

Jeg måtte operere ja, men ikke fjernet leggleder - det låg i livmorhals. Låg nesten 6 uker på sykehus. Cellegift prøvde de, funket ikke annet enn avslutte graviditeten -pga plasseringen. Endte i massiv blødning og embolisering av blodårer i livmor og livmorhals. Måtte vente 6mnd etter exu :( Men viktigste var at alt gikk bra! 3 mnd vent nå etter MA.

Takk for det ❤️
Håpet alltså, hva skulle vi gjøre uten det ❤️ Høres ut som en skikkelig vanskelig oppleving. Heier på deg!

Håpet alltså, hva skulle vi gjøre uten det ❤️ Høres ut som en skikkelig vanskelig oppleving. Heier på deg!
Ja nei det håpet.. Det er litt sånn make or break det tror jeg i mange tilfeller. Det var en litt surrealistisk opplevelse egentlig hvor man bare må stole på at det ordner seg - særlig når legene selv både på mitt sykehus og andre sykehus og i utlandet har få og lite erfaring med akkurat DEN settingen. Bratt læringskurve. Men man blir litt herdet og lærer mye om ALT på kort tid ❤️

Takk for det ❤️
Huff skal si du har vært igjennom mye.. håper virkelig 2024 blir året du lykkes

Back
Topp