Januar 2021

Gratulerer! Å få 2-3 på digital på 5+0 er jo helt perfekt!! :woot: var på vei til å føre det opp som gravid på listen, men finner deg ikke. Vil du skrive deg opp slik beskrevet i første innlegg, så kan jeg legge deg til der :D
Tuuusen takk! Har helt glemt å skrive meg opp :love017

Sofieprøver - 24år - 1FER i naturlig syklus - barn nr. 1 - UNN Tromsø - innsett 15/1

God morgen :flower

Jeg falt for fristelsen og tok en test nå, aaaaltfor tidlig :shy: 10 dpo.. klarte ikke la være :nailbiting: Synes jeg kan skimte en strek der? Er det noen strekeksperter her? :D Men det kan vel kanskje være rester av otrivelle to dager før eggløsning og kanskje, eller har d gått ut? Huff, jeg skulle egentlig ikke tenke så mye på dette denne gang og ikke teste før leeenge :sorry: d gikk ikke så bra :meh:

Vedlegg

• C91C2AA5-9D98-4216-A7C8-AA417CB8D097.jpeg
    C91C2AA5-9D98-4216-A7C8-AA417CB8D097.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 155

Jeg falt for fristelsen og tok en test nå, aaaaltfor tidlig :shy: 10 dpo.. klarte ikke la være :nailbiting: Synes jeg kan skimte en strek der? Er det noen strekeksperter her? :D Men det kan vel kanskje være rester av otrivelle to dager før eggløsning og kanskje, eller har d gått ut? Huff, jeg skulle egentlig ikke tenke så mye på dette denne gang og ikke teste før leeenge :sorry: d gikk ikke så bra :meh:

Ovitrelle burde vel ha gått ut nå? Test på nytt i morgen! Ser streken!

Ser strek, og håper at det ikke er Ovitrelle som lurer deg :D Det sies vel at den skal være ute av kroppen etter ca. 10 dager, men har lest om flere her inne at den kan sitte i lenger også... Blir spennende å se de neste dagene om streken blir sterkere! :woot:

Ovitrelle burde vel ha gått ut nå? Test på nytt i morgen! Ser streken!
Ja det er en uke siden jeg satte eggløsningssprøyta så håper den er gone! Kommer helt klart ikke til å klare å la være å teste igjen i morgen, mulig jeg går på en ny smell i kveld og faktisk :happy: takk for svar, veldig godt å høre d ikke bare er ønskesynet:D

Ser strek, og håper at det ikke er Ovitrelle som lurer deg :D Det sies vel at den skal være ute av kroppen etter ca. 10 dager, men har lest om flere her inne at den kan sitte i lenger også... Blir spennende å se de neste dagene om streken blir sterkere! :woot:
Herlig å høre dere og ser den berømte streken :shy:Men oi da, ja da er d kanskje sprøyta da.. den satte jeg 20/1.. håper ikke d er den!! Veeeeldig spent!! Må prøve og ikke få opp håpet for mye kjenner jeg, d har gått drit så mange ganger nå atte :confused: måtte denne dagen gå SUPERFORT :D

Jeg er ikke så rutinert her inne så nå tror jeg at jeg svarte på mitt eget svar :confused: men jeg skulle rette opp dagen jeg satte sprøyta som var 20/1 :shy:

Det er vel 12 dager siden, burde vel ha gått ut. I alle fall i den styrken. :) Men, du får ta en ny i morgen og se!

Halvparten av eggposene var tomme. Ble bare 4 egg ut idag. Stadige skuffelser i denne prosessen.

Svar på første blodprøve i dag, som ble tatt fredag (5+0, 21 DPO), hcg på 3200. Så jeg er definitivt gravid :Heartred Nå krysser jeg bare alt jeg har for at blodprøven fra i dag har doblet seg og enda litt til:smiley-angelic001 Kjenner jeg er livredd for resultatet, har litt dårlig erfaring med dette, så tenker meg så ned..

Svar på første blodprøve i dag, som ble tatt fredag (5+0, 21 DPO), hcg på 3200. Så jeg er definitivt gravid :Heartred Nå krysser jeg bare alt jeg har for at blodprøven fra i dag har doblet seg og enda litt til:smiley-angelic001 Kjenner jeg er livredd for resultatet, har litt dårlig erfaring med dette, så tenker meg så ned..
Gratulerer :Heartred krysser fingrene for fin stigning! Men verdien lover jo bra :woot:

:):happy:
Kjenner meg så igjen i d du skriver, man blir ganske frynsete i nervene.. alle disse milepælene en skal over. Men nå er nok dette gullegget :smug: krysser fingrene for deg og alle andre her inne :happy:

:):happy:
Kjenner meg så igjen i d du skriver, man blir ganske frynsete i nervene.. alle disse milepælene en skal over. Men nå er nok dette gullegget :smug: krysser fingrene for deg og alle andre her inne :happy:

Takk, godt å vite man ikke er alene om alle disse tankene :Heartred Vanskelig å være positiv når erfaringene sier det ikke kommer til å gå. Men får ta en liten milepæl av gangen.

krysser fingrene for deg:love7

Back
Topp