Januar 2021

Synes også jeg ser noe, men har selv blitt lurt av lignende antydning til streker på babyplan i det siste dessverre. Men håper allikevel at det er starten på noe :nailbiting::D

jaa jeg har sett flere som har fått slike tullestreker.. det skulle ikke vært lov!

Håper håper :nailbiting:

Stod opp i morres og var ganske sikker på at jeg var 9 dpo, og bare MÅTTE ta en test :banghead:
Den var så klart negativ :wideyed:
Så begynte eg og regne nå og er bare 8 dpo :bookworm:
Då er teste galskapen i gang! Skjønner ikke koffor jeg gidder, så skal prøve og holde meg noen dager til før neste test :)
:smiley-angelic008

Stod opp i morres og var ganske sikker på at jeg var 9 dpo, og bare MÅTTE ta en test :banghead:
Då er teste galskapen i gang! Skjønner ikke koffor jeg gidder, så skal prøve og holde meg noen dager til før neste test :)

Det er virkelig ikke lett å holde hodet kaldt og unngå testing! Jeg er sykt stolt over meg selv for at jeg holdt meg til 10 dpo forrige runde :hilarious:

Lykke til med testing, krysser fingrene for to streker etter hvert ❤

Det er virkelig ikke lett å holde hodet kaldt og unngå testing! Jeg er sykt stolt over meg selv for at jeg holdt meg til 10 dpo forrige runde :hilarious:

Lykke til med testing, krysser fingrene for to streker etter hvert ❤

Jo takk det samme ❤️
Det er ikke lett i det heile tatt, vil jo så gjerne at det skal gå gang etter gang... fryktelig nyskjerrig gitt :) Men i morres måtte eg le litt av meg sjøl :oops:

Jeg røk på test 8dpo selv og x)
Unnskyldte meg med at jeg måtte se om den virket.
Blank 9dpo også - men på kvelden trodde jeg kanskje at jeg så 'noe' da jeg lyste på den.. med lommelykt....... :P altså, hallo...
Men 10 dpo var det strek, og 11dpo fikk jeg positiv digital. :)

Jeg pleier vanligvis å gjøre masse research før jeg tar store avgjørelser, men det ble det jo ikke tid til denne gang. Jeg har tusen spørsmål som kverner... Men det jeg lurer mest på er hvor lenge man bruker å stimulere før uttak? Skjønner at det er STORE variasjoner, men jeg lurer litt på hva jeg kan forvente. Planen fra klinikken er å stimulere i 11 dager, også blir det UL på dag 11 og jeg får vite når det blir uttak da. Men bruker man å måtte stimulere mye lenger? Jeg har god AMH og normale verdier ellers om det har noe å si o_O

Kanskje et vanskelig spørsmål å svare på, men jeg har virkelig ikke peiling på det her og er redd for å google meg snøblind :oops:

Jeg pleier vanligvis å gjøre masse research før jeg tar store avgjørelser, men det ble det jo ikke tid til denne gang. Jeg har tusen spørsmål som kverner... Men det jeg lurer mest på er hvor lenge man bruker å stimulere før uttak? Skjønner at det er STORE variasjoner, men jeg lurer litt på hva jeg kan forvente. Planen fra klinikken er å stimulere i 11 dager, også blir det UL på dag 11 og jeg får vite når det blir uttak da. Men bruker man å måtte stimulere mye lenger? Jeg har god AMH og normale verdier ellers om det har noe å si o_O

Kanskje et vanskelig spørsmål å svare på, men jeg har virkelig ikke peiling på det her og er redd for å google meg snøblind :oops:

Skjønner at du har tusen spørsmål med den pangstarten du fikk!:hilarious:

Jeg kan skrive litt om mitt første forsøk nå i høst (du kan lese om det fra side 16 i dagboken min).

Jeg hadde første UL-kontroll på CD9, altså stimuleringsdag 8. Mange follikler, men fortsatt ikke store nok, så fikk ny kontroll på stim.dag 10/CD11. Dette så bra nok ut, så jeg satte siste menopur på kvelden, altså CD11, og hadde uttak på CD14! Fikk ut 9 egg, alle modne. Var fornøyd med opplegget, men tipper de øker dosen menopur litt hvis jeg skal igang med nytt forsøk! :p
Satt inn et perfekt 2-dagers på som endte i positiv test, men SA 5+2. Fikk 2 3-dagers på frys, ett er satt inn med negativt resultat, og ett skal inn på fredag!:joyful:

Masse lykke til!! Er så spennende å følge med!:Heartred

Sniker innom :) Jeg har hatt tre runder med stimulering og hver gang har uttak vært ca CD 14/15. Jeg har helt normale verdier på alle prøver. Men som du skriver så varierer det veldig, noen er klare for uttak etter bare litt over ei uke!

Jeg stimulerte i 12 dager sist, og hadde uttak på CD15 :)

Skjønner at du har tusen spørsmål med den pangstarten du fikk!:hilarious:

Jeg kan skrive litt om mitt første forsøk nå i høst (du kan lese om det fra side 16 i dagboken min).

Jeg hadde første UL-kontroll på CD9, altså stimuleringsdag 8. Mange follikler, men fortsatt ikke store nok, så fikk ny kontroll på stim.dag 10/CD11. Dette så bra nok ut, så jeg satte siste menopur på kvelden, altså CD11, og hadde uttak på CD14! Fikk ut 9 egg, alle modne. Var fornøyd med opplegget, men tipper de øker dosen menopur litt hvis jeg skal igang med nytt forsøk! :p
Satt inn et perfekt 2-dagers på som endte i positiv test, men SA 5+2. Fikk 2 3-dagers på frys, ett er satt inn med negativt resultat, og ett skal inn på fredag!:joyful:

Masse lykke til!! Er så spennende å følge med!:Heartred

Tusen takk for svar :) Da skal jeg ta et skikkelig dypdykk i dagboka di :hilarious: Det var egentlig ganske lurt, kanskje jeg skal lese litt flere dagbøker også :eek: Kommer garantert flere spørsmål herfra!

Tusen takk ❤ Og lykke til på fredag ❤

Sniker innom :) Jeg har hatt tre runder med stimulering og hver gang har uttak vært ca CD 14/15. Jeg har helt normale verdier på alle prøver. Men som du skriver så varierer det veldig, noen er klare for uttak etter bare litt over ei uke!

Takk for svar :) Det er egentlig rundt CD 14/15 jeg håper på rent praktisk sett :P Jeg ble satt på veldig lav dose med Bemfola, så jeg er litt bekymret for at jeg da må stimulere enda lenger... Men det er vel bare å ha is i magen og stole på klinikken :)

Opplever noen at menstruasjonen gav seg raskere ? Jeg startet med menopur på lørdag. Normal menstruasjon pleier å vare i 6-8 dager. Virker nesten som den er i gang med å gi seg

Opplever noen at menstruasjonen gav seg raskere ? Jeg startet med menopur på lørdag. Normal menstruasjon pleier å vare i 6-8 dager. Virker nesten som den er i gang med å gi seg

Ja :)
Gjorde det her, men på Bemfola. Bare type 1,5 dag kortere eller noe da.

Sjekket notatene mine fra mitt første forsøk. Jeg stimulerte bare i 9 dager, hadde en sjekk og UL på dag 7, Ovitrelle på dag 10 og uttak på dag 12. Var riktig nok lang protokoll, usikker om det har noe å si?!
Ellers er det jo mannlig faktor hos oss, så mine verdier var også normale ellers. Men fikk "bare" 8 egg ut, hvorav kun 5 var modne. Mulig jeg hadde fått flere om jeg hadde fått stimulere i flere dager?! Aldri tenkt over faktisk, så det skal jeg sjekke med dem dersom det blir en ny runde med stimulering på et tidspunkt!

Hvordan går det med deg ellers? :)

Hehe, fort gjort å surre litt med dagene, kjenner meg veldig igjen i den. Men blenda test på 8 dpo er jo ikke uvanlig og trenger heldigvis ikke ha noe å si ;) jeg krysser fingrene for at det dukker opp en strek der i løpet av de neste dagene!!

Sjekket notatene mine fra mitt første forsøk. Jeg stimulerte bare i 9 dager, hadde en sjekk og UL på dag 7, Ovitrelle på dag 10 og uttak på dag 12. Var riktig nok lang protokoll, usikker om det har noe å si?!
Ellers er det jo mannlig faktor hos oss, så mine verdier var også normale ellers. Men fikk "bare" 8 egg ut, hvorav kun 5 var modne. Mulig jeg hadde fått flere om jeg hadde fått stimulere i flere dager?! Aldri tenkt over faktisk, så det skal jeg sjekke med dem dersom det blir en ny runde med stimulering på et tidspunkt!

Hvordan går det med deg ellers? :)

Takk for at du leita fram :) Da gikk det jo relativt fort for deg da! Hvor mange ble befrukta, og hvor mange på frys? Blir litt stressa for at det er for sent med UL på CD 11, men det er kanskje sånn fordi jeg går på så lav dose? Har ikke peiling... Blir nok en lang telefonsamtale til klinikken i morgen :rolleyes:

Det går litt opp og ned egentlig. Jeg er veldig gira og spent og tror det er rett valg. Men tårene sitter veldig løst. Jeg kjenner på mye forskjellig. Lei meg fordi vi ikke fikk det til på "vanlig" vis, usikker og nervøs for denne ukjente prosessen og stressa over 1000 forskjellige ting! Jeg er redd for å gjøre noe feil med medisinene. Hva hvis kroppen min responderer dårlig? Hva hvis ingen egg blir befrukta? Hva hvis det er dårlig kvalitet? Jeg regner med at dette er følelser og bekymringer som følger med hele IVF pakken, det bare kom så brått på og jeg har ikke fått satt meg skikkelig inn i det. På mange måter er det kanskje litt greit at vi ikke rakk å tenke så mye, for jeg er sykt god på å overanalysere :hilarious: Får bare ta en dag av gangen og prøve å fokusere på målet!

Hvordan går det med deg da? ❤

Stimulerte i 9 dager og uttak dag 11.. mannlig faktor her og fikk ut 15 egg på lav dose med gonal f ( 100 ie om dagen)

Hvordan går det med dere andre som ruger? og når skal dere teste?

Back
Topp