Jan Thomas venter trillinger

~Damen~~ skrev:
Gratulerer til de vordende fedrene.

Jeg er ikke begeistret, må jeg innrømme. Men barn har jo endret mennesker til det bedre før.

Jeg skulle bare så inderlig ønske de ville gjøre verden en tjeneste å adoptere i stedet. Skjønner jo godt at de vil ha egne barn, da. Alle vil jo det. Det er bare så mange barn som trenger foreldre der ute i verden.

En trenger ikke være homofil for å adoptere, også fertile heterofile kan velge å stille seg i adopsjonskø hvis et reelt ønske om å redde verdens barn er så brennende.

<3forever skrev:
Stakar barn....
Må rett og slett ikke tenke på det.... Får bare vondt inni meg... Huff... Folk får gjøre som de vil, men ikke når det angår andre mennesker som ikke får bestemme selv....

Ja stakkars barn, de kan risikere å møte på fordomsfulle mennesker.........

<3forever skrev:
Stakar barn....
Må rett og slett ikke tenke på det.... Får bare vondt inni meg... Huff... Folk får gjøre som de vil, men ikke når det angår andre mennesker som ikke får bestemme selv....

Ja stakkars barn, de kan risikere å møte på fordomsfulle mennesker.........

<3forever skrev:
Stakar barn....

Oii, ja stakkar barn som blir født inn i en verden hvor store deler av befolkningen har sånne fordomsfulle holdninger..
Homofili er verken bedre eller verre enn heterofili, og hvorfor i alle dager skulle ikke to menn/to damer være like gode foreldre som en mann+en kvinne? Om ikke bedre..?
Homofile har som regel et annerledes syn på mennesker som er "annerledes", og de barna som har homofile foreldre, vokser opp med kunnskapen om at ingen kan være like, men alle er like mye verdt..

Hvis det er fakta, SUPERT! 

Det finnes så mange heterofile (siden det er sååå forferdelig at to homofile skal ha barn) som absolutt ikke skulle hatt barn i det hele tatt, så om to mennesker som virkelig ønsker seg barn får det, så ser jeg ikke noe problem med det. 

Og slik jeg har forstått det så er det ikke barebare å få adoptere, enten en er heterofil eller homofil.

Back
Topp