Jan Thomas venter trillinger

Min første tanke var at norge kommer til å gå tom for hemoride krem når han skal få vekk posene under øynene med 3 små som er skal ha mat hele natten.

Dollface skrev:
så da er det greit med surrogati? Når det er Jan Thomas?

Nei, det er greit for alle andre enn Jan Thomas :P

Vil også si at vi faktisk ikke har sakt noe som helst så hvordan "journalisten" kan skrive sitater er jo fantastisk interessant! :) 

^^ fra Christophers twitter. Vil det da si at de ikke venter barn i det hele tatt, tro?

lillemortil2snart skrev:
Godt gjort at dei kan vente barn syns eg, om det stemmer da.

Hvorfor er det godt gjort? Fordi de er homofile? Det er da fullt mulig å vente barn selv om du er homofil.

Enda en som kommer til å ha en aupair som tar babyen på trilletur, mens han forteller verden hvor enkelt det er å ta seg av barn????

Gratulerer til de vordende fedrene.

Jeg er ikke begeistret, må jeg innrømme. Men barn har jo endret mennesker til det bedre før.

Jeg skulle bare så inderlig ønske de ville gjøre verden en tjeneste å adoptere i stedet. Skjønner jo godt at de vil ha egne barn, da. Alle vil jo det. Det er bare så mange barn som trenger foreldre der ute i verden.

~Damen~~ skrev:

Jeg er ikke begeistret, må jeg innrømme. Men barn har jo endret mennesker til det bedre før.

Jeg skulle bare så inderlig ønske de ville gjøre verden en tjeneste å adoptere i stedet. Skjønner jo godt at de vil ha egne barn, da. Alle vil jo det. Det er bare så mange barn som trenger foreldre der ute i verden.

nå er det vel sånn at de "store" adopsjonslandene ikke tillater at adoptivforeldrene er homofile...

~Damen~~ skrev:

Ikke det at jeg er noen fan, men det var da veldig så dømmende vi er idag. Er jo godt mulig de blir fantastiske foreldre. Hva vet vel vi?!

~Damen~~ skrev:

Desverre er det ikke så mange adopterbare barn i verden, så en redder desverre ikke verden med å adoptere, man sørger bare for en lengre venteliste......

Fikk litt følelsen av at dette er en spøk jeg da. Men hvis det stemmer så, så er jo det gode nyheter :))

Kleo79 skrev:

lillemortil2snart skrev:
Godt gjort at dei kan vente barn syns eg, om det stemmer da.

Hvorfor er det godt gjort? Fordi de er homofile? Det er da fullt mulig å vente barn selv om du er homofil.

Ja veit homofilie kan få barn, men det betyr ikkje at det er greit og det er heller ikkje noko eg liker.
Og det samme gjelder lesbiske også.

Stakar barn....
Må rett og slett ikke tenke på det.... Får bare vondt inni meg... Huff... Folk får gjøre som de vil, men ikke når det angår andre mennesker som ikke får bestemme selv....

Back
Topp