Jakter etter....

Grokka

Elsker forumet
ENERGIEN!
er det noen gode råd eller tips på hvordan man skal finne ork til å
 rydde og lete etter ting igjen??
Er helt tappa for tiden jeg!

Du er ikke alene!!
Finner ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å bli mitt gamle energiske jeg igjen! Det kommer nok til sommeren, håper jeg[8D]

Hmm jeg er sannelig ikke sikker at den gammle kommer tilbake noen gang... først amme tåke i et par månder så distre pga søvnmangel, så virr pga så mye som skjer, så engstelse for at den lille skal sllå seg..
hmm jeg er sannelig ikke sikker!

jeg er full av energi til tider, men plutselig er den borte gitt.............hmm blir jo så fort sliten av nesten ingenting. jeg skal ikke klage men jeg gleder meg til lillegutt kommer ut og jeg får igjen pusten og jeg blir "litt"mindre...................hehe

jo jeg gleder meg veldig lit ho kommer jeg også..
gjør det gitt.. men jeg må jo finne noe energi til å få fram dette tøyet som jeg har stua unna en eller annet plass...
men jeg orker ikke å starte!
hmmm

faktisk ferdig med klesvasken og alt jeg til lillegutt. måtte gjøre det nå når det var så supert vær ag før all pollen og annen dritt kommer i lufta......synes det er så deilig å tørke klærne ute skjønner du.

herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlig

nå er jo den tryggeste tidenå tørke klær ute!

hvor mye energi sjko kan man kjøpe i butikken før betjeningen ser rart på deg??

Jeg prøver å gå en liten tur hver dag..føler at det hjelper ganske godt på energien! Føles godt sånn ellers også[:)]

Back
Topp