Jaktenke

Soltina

Forelsket i forumet
Er det flere her inne som har jaktmenn?

I morgen starter elgjakta. Så her blir jeg ensom (dagtid), han skal heldigvis ikke jakte hver dag :-)

Ja jeg:p min mann jakter en god del, på alle slags dyr. Heldigvis ikke hver dag her heller, men en god del;) jeg sier at de er heilt greit-så lenge han bidrar godt når han er hjemme, og det er klart at det er godt for han og å lufte seg litt:)

Syns du det er greit at han jakter?

Ja jeg:p min mann jakter en god del, på alle slags dyr. Heldigvis ikke hver dag her heller, men en god del;) jeg sier at de er heilt greit-så lenge han bidrar godt når han er hjemme, og det er klart at det er godt for han og å lufte seg litt:)

Syns du det er greit at han jakter?
Ja, siden han selv kom på at han ikke kunne jakte. :-D haha.

Han skal hjelpe til med henting og kjøring i barnehagen, så da blir det nesten mer hjelp i han nå enn da han jobber.

Enig med deg! Bare godt for han å komme seg ut. Dette er jo hans høydepunkt i året. :-)

Vi reiser nordover for ei uke med jakt i oktober. Hele familien/slekta (oss tre, min far, min søster og hennes samboer) reiser og vi bor hos min farfar. De jakter i skogen rundt gården hans. Jeg synes det er helt i orden at han jakter :-)

Back
Topp