Jakten på uglekoppen...

*dytter*

Hun har den fortsatt på kontoret sitt[:@][:@]

Så på fredag tar jeg den, helt helt sikkert!!!

ORIGINAL: Gammonbaby

Tror det ikke før jeg får se det [;)]

Men om du skulle overvinne den uglekoppstjelende sekretæren er det påkrevd ett bilde eller fler av den nå så meget omtalte koppen! [8D]

ORIGINAL: Mamasan

ORIGINAL: Vero_

ORIGINAL: FjerneErna

Og hvordan går det så med jakten på de forsvunne koppene? [8D]

jeg har ikke vært på jobb i dag så jeg har ikke fått sett etter min.
er litt redd for å lete etter min kopp, tror jeg vet hvems kontor den er på, men på jobben min er de helt syke når det gjelder intern humor, så jeg mistenker at de gjør ei greie ut av det og at poenget er at jeg skal virre rundt å lete slik jeg gjør nå... så jeg må gå forsiktig frem [;)]
ang. gammonbaby så vet jeg at hun har en plan [;)]

Ifør deg mørke klær og snik deg inn etter mørkets frambrudd og ta tilbake det som er ditt! *heiaheia* [8D]

ORIGINAL: Gammonbaby

Tror det ikke før jeg får se det [;)]

Men om du skulle overvinne den uglekoppstjelende sekretæren er det påkrevd ett bilde eller fler av den nå så meget omtalte koppen! [8D]

Ja, det føler jeg nesten er påkrevd[:D][:D][:D]

Må si det er godt å få så mye støtte i uglekoppereobringen, min mann er bare bekymret for om jeg er på sammenbruddets rand[:D]

Jeg får en kopp i gave i morgen, til å ha på jobben.
Og klok av din skade skal jeg feste på klistrelap med navn og telefonnummer, hvis noen skulle være i tvil om hvem som eier koppen... [;)]

Lykke til i jakten på koppen [:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Jeg får en kopp i gave i morgen, til å ha på jobben.
Og klok av din skade skal jeg feste på klistrelap med navn og telefonnummer, hvis noen skulle være i tvil om hvem som eier koppen... [;)]

Lykke til i jakten på koppen [:D]

Mitt tips er: Lenk den til kontorpulten din!!!

ORIGINAL: Mamasan

ut fra hun jeg tror har tatt den så er det mer realistisk å snike meg inn tidlig på morgenen [;)] skal på jobb i morgen før jeg tar helg, må luske meg inn da... noen som har en god unnskyldning til å låse seg inn på et sjefskontor tilfelle jeg blir ferska?

Hvis du blir ferska, så bare fake et anfall av rier... Eller sterk kvalme... Eller slå vedkommende som fersker deg i hodet med koppen, og løp som faen!

Gæmmis; gleder meg til bilde [:D]

mamasan; gravidtåke/ammetåke er alltid en god unnskyldning. "Hæ? Er dette ditt kontor??" [8|][8D]

Gæmmis; gleder meg til bilde [:D]

mamasan; gravidtåke/ammetåke er alltid en god unnskyldning. "Hæ? Er dette ditt kontor??" [8|][8D]

Sleng på: "Jeg så koppen min her inne" Så er du safe [;)]

ORIGINAL: Lettliva

har du fått tak i koppen din nå ????? Jeg er sååååå spent !

dytte!! og eg vil seee koppen!

ORIGINAL: lykkeligmamman

dytte!! og eg vil seee koppen!

Ja, nå har jeg bladd meg igjennom heeeele tråde her. Håper du har tatt mot til deg og tatt den tilbake nå!

ORIGINAL: Løveunge05

Oppdatering på begge koppene takk

Og når skal dette bli en topptråd så vi slipper å dytte hele tiden?

signerer[:)]

vis hva dere er laget av jenter....[:D] 

god ide. hvem er det som bestemmer topptrådeer? er ikke helt inne på det tekniske:D

ORIGINAL: lykkeligmamman

god ide. hvem er det som bestemmer topptrådeer? er ikke helt inne på det tekniske:D

Er vel bare å sende en pm til prikken vil jeg tro..[;)]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

oppoppopp! Har fulgt me i stillhet[:D]

Back
Topp