Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gammonbaby
Hun har den fortsatt på kontoret sitt[:@][:@]
Så på fredag tar jeg den, helt helt sikkert!!!
ORIGINAL: Mamasan
ORIGINAL: Vero_
ORIGINAL: FjerneErna
Og hvordan går det så med jakten på de forsvunne koppene? [8D]
jeg har ikke vært på jobb i dag så jeg har ikke fått sett etter min.
er litt redd for å lete etter min kopp, tror jeg vet hvems kontor den er på, men på jobben min er de helt syke når det gjelder intern humor, så jeg mistenker at de gjør ei greie ut av det og at poenget er at jeg skal virre rundt å lete slik jeg gjør nå... så jeg må gå forsiktig frem [;)]
ang. gammonbaby så vet jeg at hun har en plan [;)]
ORIGINAL: Gammonbaby
Hun har den fortsatt på kontoret sitt[:@][:@]
Så på fredag tar jeg den, helt helt sikkert!!!
Tror det ikke før jeg får se det [;)]
Men om du skulle overvinne den uglekoppstjelende sekretæren er det påkrevd ett bilde eller fler av den nå så meget omtalte koppen! [8D]
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ
Jeg får en kopp i gave i morgen, til å ha på jobben.
Og klok av din skade skal jeg feste på klistrelap med navn og telefonnummer, hvis noen skulle være i tvil om hvem som eier koppen... [;)]
Lykke til i jakten på koppen [:D]
ORIGINAL: Mamasan
ut fra hun jeg tror har tatt den så er det mer realistisk å snike meg inn tidlig på morgenen [;)] skal på jobb i morgen før jeg tar helg, må luske meg inn da... noen som har en god unnskyldning til å låse seg inn på et sjefskontor tilfelle jeg blir ferska?
Gæmmis; gleder meg til bilde [:D]
mamasan; gravidtåke/ammetåke er alltid en god unnskyldning. "Hæ? Er dette ditt kontor??" [8|][8D]
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
oppoppopp! Har fulgt me i stillhet[:D]