Jakten på uglekoppen...

Gammonbaby

Elsker forumet
Slik endte det:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12594038&mpage=1&key=�
[hr]
Faaaaan, for en dag da!

Begynte sånn rett før 4, med at snuppa kom inn på soverommet vårt og ålte seg inn mellom oss, før hun til slutt sovnet. På tvers av senge åff kårs. Og hvis jeg bare tenkte på å flytte henne, ble hun kjempesinna.

Kl 6 stod jeg opp, hun stod opp med meg, ble med i dusjen, og var bare generelt tverr og gretten (hun er vanligvis en ordentlig, kvitrende morgenfugl).

Mens hun pusset tenner skulle jeg ha på meg kontaktlinsene mine, ikke vet jeg hva som skjedde, men da jeg tok på linsen på mitt høyre øye svei det som bare pokker, jeg maktet ikke åpne øyet på 5 minutter, og var halvblind i en halvtime etterpå.

3 min før vi MÅTTE kjøre avsted for at jeg skulle nå toget, laget hun et ordentlig monster av en bæsjebleie. Kan jo ikke dra av sted slik, så min kjære tok seg av skifting, mens jeg ble nødt til å løpe som en tulling for å rekke toget, og fikk samtidig bekreftet min mistanke om at kondisen min er heller laber. Nådde toget akkurat.

Ankom jobb, rett i et personalmøte. Sjefen vår stod og lirte av seg det samme pisspreiket som han har gjort siden jeg begynte der, men akkurat det blir jeg jo snart kvitt, når jeg begynner i min nye jobb 1. april.

Titter tilfeldigvis over på nabobordet, og tror dere faen steike meg ikke at der står min elskede, turkise uglekopp som jeg kjøpte i Århus i høst, og som har vært savnet lenge?! SÅh, den er det altså en av sekretærene som har stjålet. Og hun har hatt den lenge, for jeg har vært på utkikk etter den omtrent hver dag, til og med spurt rengjøringsdamene her om de har sett den.

Synes dere det høres ut som jeg er in the mood for communication i dag? Hell no! Jeg har funnnet ut hvor den sekretæren sitter, og jeg skal kraft eder meg love dere at den koppen er tilbake hvor den skal være i løpet av denne dagen, om det så betyr at jeg må være her til etter arbeidstid for å få tak i den.

%&)(%&(/(*¤ møkkadag!!!

ORIGINAL: Treeeege Tammis

Jeg føler dypt og inderlig med deg. [;)]

Heldigvis er det fredag i dag!

Ja, det er jeg steike meg glad for!!! Har heldigvis ikke samtale med noen borgere før kl 13 i dag. Frem til da skal jeg bare ajourføre... Og utføre noen drittoppgaver for en kollega av meg som har fri i dag, og ikke fikk tid til å gjøre det i går.

Takk for medfølelsen[:D]

ORIGINAL: Løveunge05

Sender alle positive tanker din vei - og jeg hadde sagt fra om den koppen! Hadde tatt den med meg hjem etterpå - så kan hun drikke av hendene! [>:]

[:D]

Jeg har faen ikke tenkt å si noe som helst til den tyvaktige kontorrotta, hun stjal den jo fra meg uten å si noe! Må man skrive navnet sitt med tusj på den for å få ha den i fred eller? Finnes jo omtrent 100 helt alminnelige kaffekopper og krus her på huset, hvorfor ikke ta en av de?!

Neida, "Oh, for en dejlig,turkis uglekopp, den tar jeg liiige med ind på mit kontor så jeg kan ha den helt for mig selv" tenkte hun nok...

Fuck fuketi fuck fuck fuck!

ORIGINAL: Gammonbaby

Sender alle positive tanker din vei - og jeg hadde sagt fra om den koppen! Hadde tatt den med meg hjem etterpå - så kan hun drikke av hendene! [>:]

Jeg har faen ikke tenkt å si noe som helst til den tyvaktige kontorrotta, hun stjal den jo fra meg uten å si noe! Må man skrive navnet sitt med tusj på den for å få ha den i fred eller? Finnes jo omtrent 100 helt alminnelige kaffekopper og krus her på huset, hvorfor ikke ta en av de?!

Neida, "Oh, for en dejlig,turkis uglekopp, den tar jeg liiige med ind på mit kontor så jeg kan ha den helt for mig selv" tenkte hun nok...

Fuck fuketi fuck fuck fuck!

Synes du ska gå telfeldi innom/førbi, åsså bære  " Å dæææær e koppen min som æ har leita etter i mndvis!!", ta deinn å gå, uten å sei et ord te ho [8D]

ORIGINAL: Lille Bea

Take back the uglekopp!!!!

Sender deg noen gode fredagsvibber, måtte kvelden bli fantastisk etter alle dine prøvelser sålangt[:)] Slike dager er jo bare pyton[>:]

Thank you for the good vibes[:D]

ORIGINAL: nettepia

Synes du ska gå telfeldi innom/førbi, åsså bære  " Å dæææær e koppen min som æ har leita etter i mndvis!!", ta deinn å gå, uten å sei et ord te ho [8D]

Hehe, det var da i grunn en smart løsning... Hadde jo vært en skikkelig Kodak moment å sett ansiktet hennes da[:D]

Meeen, jeg går nok for Operasjon Snikende Ullteppe[:D]

ORIGINAL: elf

ORIGINAL: nettepia

Og tømme innholdet på papirene hennes [:D]

Ja!

"I'll take what's mine, and you'll get what's yours!"

ORIGINAL: Bitzyh

gå hen til hende og ta´ den fra hende mens hun ser på....!

Har du tatt koppen nå????

Nope. Men det har kokt her i dag, så skal jobbe overtid for å få ajourført alt. Såh, da tar jeg nok meg en tur tenker jeg.

Men nå, som hissigheten tross alt har lagt seg en god del, er jeg litt flau over meg selv og[:D]

Djeez, jeg var virkelig hissig altså...

Hahaha, pokker og, feiga ut[:D]

Bygningen er fullstendig tom, jeg stod utenfor kontoret hennes og kikket på koppen, men tenkte "Nei søren heller gammonbaby, dette strider imot dine prinsipper om at det beste er å få pratet ut om ting"[8D]

Såh, jeg må vel prate med henne mandag da[:D]

Bygningen er fullstendig tom, jeg stod utenfor kontoret hennes og kikket på koppen, men tenkte "Nei søren heller gammonbaby, dette strider imot dine prinsipper om at det beste er å få pratet ut om ting"[8D]

neeeeei, må løpe inn og knabbe koppen tilbake[:D] Det er fredag, man kan glemme prinsippene sine på en dag som denne[8D]

ORIGINAL: Thothamon..

neeeeei, må løpe inn og knabbe koppen tilbake[:D] Det er fredag, man kan glemme prinsippene sine på en dag som denne[8D]
 SIGN!!! TA KOPPEN ELLERS FÅR IKKE JEG SOVE I HELGA!!!! [:o]

Sorry folks, too late[:D]

Men jeg har en følelse av at når mandag kommer, får jeg meg ikke til å spørre henne... Så ender det kanskje med at jeg bare tar den allikevel...

Herregud, jeg må være sinnsyk, bruke så mye tid og energi på en jævla uglekopp[:D][:D]

ORIGINAL: Thothamon..

SIGN!!! TA KOPPEN ELLERS FÅR IKKE JEG SOVE I HELGA!!!! [:o]

Sorry folks, too late[:D]

Men jeg har en følelse av at når mandag kommer, får jeg meg ikke til å spørre henne... Så ender det kanskje med at jeg bare tar den allikevel...

Herregud, jeg må være sinnsyk, bruke så mye tid og energi på en jævla uglekopp[:D][:D]
Da kan du bruke helgen på å lage "HAR NOEN SETT MIN ELSKEDE UGLEKOPP/NOEN SOM VET HVEM SOM HAR STJÅLET UGLEKOPPEN MIN[:(]"  plakater som du henger opp overalt på jobben, også på hennes kontor[8D][:D][;)]

ORIGINAL: Lettliva

jeg må innrømme at jeg venter spent på oppdatering om denne uglekoppen! [:D][:D][:D]

Ja, har du tatt tilbake uglekoppen? [:D]

jeg må innrømme at jeg venter spent på oppdatering om denne uglekoppen! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Cathrine76

dette kalles en fu..ings dritt dag[:'(]

sekretæren bør bare holde de lange fingrene unna din kopp[:@]

Back
Topp