Jakten på timeglass-fasongen *advarsel - magebilder*

Dag fire - level 1 (ja, jeg tar helgefri... behøver ikke å starte for hardt) merker allerede at det går litt lettere
 
Dag seks - i dag var motivasjonen på bånn... hele kroppen er trøtt og tung i dag - men gjennomførte level 1 allikevel!
 
Etter et år i dvale - både dagbok- og treningsmessig - går jeg igang igjen. Det er sol ute, bikinien ligger og skjelver i den slappe strikken sin, for snart skal den tres på en dissete og ekkel kropp.... om den har riktig uflaks.

Jeg har startet et sjokkopplegg med nutrilett-shakes på dagtid og vanlig mat til middag og kvelds (men mindre mengder enn jeg har tillatt meg det siste året). Jeg kan med skam fortelle at livvidden er større nå enn den var for ett år siden, det er helt forferdelig!

Vel, har begynt såvidt å rokke litt igjen, og skal også legge opp til et trimopplegg slik at jeg får skremt meg selv ned i vekt. Planen er veiing hver fredag, og jeg har faktisk mistet to kilo på en drøy uke nå, jeg håper at jeg kan miste en eller to til denne uka her, så vil jeg tro at det begynner å bli morsomt å både trene og slanke... jeg har jo hatt noen strie tørner de siste årene med gjenstridige kilo og forbasket stoffskifte.
 
Skal heie på deg lenemor. Dette klarer du.emoticon
 
Hipp hipp, heier på deg!

Du kommer til å klare både slanking og trening nå som du har bestemt deg! Jeg har trua!!

jeg jobber med saken selv, og sliter også med møkkastoffskiftet mitt. Det blir jo aldri bra! Men vi får stå på, og så skal du se at bikinien ikke blir så ille å tre seg inn i likevel:-)

Jeg veier også på fredager, og skal oppdatere min egen tråd, eller lage en ny heller, kanskje!

Rock on!
 
Dette klarer du! Man må ha motivasjonen på plass, for ellers har man ikke sjans..

Lykke til! :)

 
Back
Topp