Jakten på timeglass-fasongen *advarsel - magebilder*

lenemor

Forumet er livet
Ja, da er vi igang - i dag har jeg investert i en rokkering, og jeg har hatt min første prøve-rokking... jeg var ikke spesielt god, men jeg ser at det kan bli gøy... ser også at det skal gjøre seg med større stue - for her var det noe i veien over alt

Slik ser jeg ut i dag, på dag 1:

Livvidde 107 cm!! [:-]
 
Syns du ser superduper flott ut jeg da - er jo kun knappe 2 måneder siden du fødte! Lykke til med rockinga![:)][:)]
 
Må si meg enig med Elimor at du er kjempe flott[:)]
Lykke til med rockingen og jakten på timeglass-fasongene
Har også lurt litt på sånn rockering men nå har jeg ikke stor nok hus men om 2 uker[;)]
 
takk jenter, dere er alt for snille..jeg blir helt kvalm av å se på magen min slik den ser ut nå [:'(] Forhåpentligvis vil vi snart se en endring
 
Må slenge meg med de andre her. Synes du ser så fin ut så[:)] Det er ikke så lenge siden du fødte da[;)]
 
Må også signer de andre, su ser virkelig fin ut!!
 
Men du må kose deg med rockring da, husker jeg drev med det etter forrige fødsel, glad jeg hadde nok plass i stua ja[;)]
 
Lykke til lenemor, dette klarer du!!!
 
Å jøss, er du i gang allerede du ja. Ikke verst altså. Lykke til.[:)]
 
Jeg ligger et stykke foran deg i løypa jeg vet du namba... tenk, August er to måneder i dag!
 
Jeg heier på deg. Rocking gjør susen. Jeg ser forskjell her i allefall!!
 
Og du ser bra ut sånn du er nå også, forresten. Men vet jo alt om å ville føle seg vel.
 
 
hmm.. bladde tilfeldigvis i et BAM-blad jeg fikk på sykehuset i går (fikk det da jeg var der, bladde i går.. den setningen kunne misforstås ser jeg), og åpnet rett opp på en side om keisersnitt, og der står det;

magemusklene skal ikke trenes før 12 uker etter keisersnitt

[:@]
 
ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

Jeg må si meg enig med de andre, at du ser veldig bra ut til at det er 2 mnd etter fødsel..[:)]


Men så utrolig kjipt at man ikke skal trene magemuskler før etter 12 uker da![:@]  Så typisk når man er motivert.. men du kan vel rocke litt forsiktig allikevel, trenger jo kanskje ikke å kjøre på med flere hundre situps..[8D]

rocke forsiktig er nok ikke så lett - ringen veier to kilo og er rillete på innsiden - man skal ikke bruke den mer enn 1-2 minutter deb første tiden fordi det er så hardt...
 
ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

Jeg må si meg enig med de andre, at du ser veldig bra ut til at det er 2 mnd etter fødsel..[:)]


Men så utrolig kjipt at man ikke skal trene magemuskler før etter 12 uker da![:@]  Så typisk når man er motivert.. men du kan vel rocke litt forsiktig allikevel, trenger jo kanskje ikke å kjøre på med flere hundre situps..[8D]

rocke forsiktig er nok ikke så lett - ringen veier to kilo og er rillete på innsiden - man skal ikke bruke den mer enn 1-2 minutter deb første tiden fordi det er så hardt...


Ja, du burde nok vente. For du får juling og blir blå den første uka. Ser ikke for meg at det er så lurt såpass kort tid etter keisersnittet
 
På tide å riste liv i denne tråden igjen.. piffen gikk fullstendig ut av meg da jeg ikke kunne rocke, og da jeg tok den frem igjen oppdaget jeg at det rett og slett var farlig for møblementet vårt å rocke inne... og jeg hadde ikke motivasjon til å gjøre annet heller...

I mellomtiden har jeg levd livets glade dager... og og ikke livviddens glade dager kan man si. Nå er det tid for forandring!

Ny start i dag altså, og livvidden klokkes inn på 106,5 cm (merkelig - jeg som synes magen har vokst i det siste!) - og jeg har nettopp gjennomført dag en av 30 days shred. Det var svett og tungt, men jeg var aldri døden nær [:D]
 
Tror du overlever 30 days shred. Føler det på meg. Er på nivå 3 nå. Og her skjer det forandring altså. Det gode er jo at man bygger seg opp med de første nivåene for så å ta den helt ut til slutt (men på en måte man sagtens kan leve med). masse lykke til!
 
ORIGINAL: Olive76

Tror du overlever 30 days shred. Føler det på meg. Er på nivå 3 nå. Og her skjer det forandring altså. Det gode er jo at man bygger seg opp med de første nivåene for så å ta den helt ut til slutt (men på en måte man sagtens kan leve med). masse lykke til!

hvor lang tid tok det før du merket forandring? Jeg merker at jeg er litt skjelven i bena etter treningen i dag - på en deilig måte. Har vært og gått en liten tur nå, hvor jeg gikk så fort jeg orket i alle oppoverbakker, og det var tungt, men jeg mener å huske at sist jeg trente så gikk det raskt å få litt bedre kondis
 
Merka fort at nivå 1 bler kjedelig. Så byttet jeg til nivå 2. Holdt på der en ukes tid - så kom omgangssyken og dermed pause noen dager. Så trente jeg nivå 2 en dag deretter og byttet til 3. På 1 og 2 ble jeg sterk i kroppen og fikk god kondis. Men jeg synes det skjer mer synlige forandringer på nivå 3. Men har vært flinkt til å spise "riktig" etter påske også. Og flink til å få trenet hver dag.
Regner med at når det tørker opp og tiner ute at jeg er i superform til å begynne å løpe igjen!

Kjente også da jeg drev og bar ting opp bakken til hytten i den dype gjennomslagssnø at kondisen var bra!
 
ORIGINAL: Olive76

Tror du overlever 30 days shred. Føler det på meg. Er på nivå 3 nå. Og her skjer det forandring altså. Det gode er jo at man bygger seg opp med de første nivåene for så å ta den helt ut til slutt (men på en måte man sagtens kan leve med). masse lykke til!

jeg oppdaget nettopp at jeg har misforstått konseptet - jeg fortsatte bare avspillingen der jeg sluttet i går jeg, så jeg gikk rett til level to på dag to... nåja.... jeg kan ta noen dager med det tror jeg, for jeg kom meg jo igjennom

Dag to; gjennomført level 2 på 30 days shred... stiv og støl, men godt fornøyd.
 
Dag tre - kjørt level 1 igjen... mindre støl, så kanskje jeg klarer å gå normalt i trappa igjen i morgen?
 
Så flink du er!!

Men har jeg skjønt dette riktig? Skal man trene på nivå 1 til man takler det lett, og så gå over til 2 og så videre? Eller er det et visst antall dager på hver? Har jo akkurat lastet ned og skal prøve i morra tenker jeg
 
Back
Topp