Jakten på symptomer

Føler så med deg.. sist graviditet endte i MA som ble oppdaget på UL i uke 12..(rester og styr etter det også..) helt forferdelig. Da har jeg masse symptomer og var sykemeldt pga kvalme..
denne gangen har jeg ikke like mye symptomer og jeg er redd det skal ende med MA igjen..
I dag har jeg derimot faktisk vært litt kvalm.. ikke noe å direkte juble over - men det er da Noe..

Jeg er forresten like langt på vei som deg, 6 uker i morgen- lørdag 17.

Krysser fingre for at det er ett godt tegn at vi ikke har så mye symptomer denne gangen, og at alt er i skjønneste orden med spiren hos oss begge[emoji173]
Det var akkurat som å lese beskrivelse av min forrige graviditet, endte med MA som ble oppdaget i uke 12 og masse styr etterpå.

Håper inderlig at det er et godt tegn at vi ikke har så mye symptomer nå. Krysser fingrene for oss!

Så gøy at vi er like langt på vei [emoji4][emoji4]
 
Det var akkurat som å lese beskrivelse av min forrige graviditet, endte med MA som ble oppdaget i uke 12 og masse styr etterpå.

Håper inderlig at det er et godt tegn at vi ikke har så mye symptomer nå. Krysser fingrene for oss!

Så gøy at vi er like langt på vei [emoji4][emoji4]

Følte jeg leste noe jeg hadde skrevet selv da jeg leste innlegget ditt, så historien vår er nok veldig lik! Veldig kjedelig at du også har opplevd det samme da:(

Men vi får håpe det er ett godt tegn at det er få symptomer..
I dag har jeg virkelig ikke følt meg gravid. Helt merkelig. Var med min beste venninne som er 9 uker på vei, og følte ingen symptomer i det heletatt :s merkelig.. følte og føler meg mer vanlig enn jeg har gjort siden jeg fant det ut.

Skal på TUL neste fredag da(hos fastlegen bare)- så håper virkelig det viser et bankende hjerte ♥️

Har du fått time til TUL denne gangen?
 
Jeg har bare hatt noen små symptomer men ikke noe uvanlig fra før jeg ble gravid.

I uke 6 kom kvalmen. Det er mitt symptom nå. Og unner virkelig ingen den. Håper du slipper unna den :)
 
Følte jeg leste noe jeg hadde skrevet selv da jeg leste innlegget ditt, så historien vår er nok veldig lik! Veldig kjedelig at du også har opplevd det samme da:(

Men vi får håpe det er ett godt tegn at det er få symptomer..
I dag har jeg virkelig ikke følt meg gravid. Helt merkelig. Var med min beste venninne som er 9 uker på vei, og følte ingen symptomer i det heletatt :s merkelig.. følte og føler meg mer vanlig enn jeg har gjort siden jeg fant det ut.

Skal på TUL neste fredag da(hos fastlegen bare)- så håper virkelig det viser et bankende hjerte [emoji813]️

Har du fått time til TUL denne gangen?
Det er godt å være to som har samme erfaring, men har stor tro på at det går riktig veit denne gangen for oss begge to.

Jeg føler meg heller ikke gravid, men gjør mitt aller beste for å tenke positivt og se på det som en positiv ting. Alle sier jo at alle graviditeter er forskjellige [emoji4]

Det blir nok fint med en TUL. Jeg har ikke fått legetime før et stykke ut i april, var lang ventetid så har ikke fått TUL time.. Skal krysse fingrene for deg [emoji173]️
 
Jeg har bare hatt noen små symptomer men ikke noe uvanlig fra før jeg ble gravid.

I uke 6 kom kvalmen. Det er mitt symptom nå. Og unner virkelig ingen den. Håper du slipper unna den :)
Ønsker virkelig ikke å være kvalm, det er så ille. Var sengeliggende forrige gang..

Håper ikke kvalmen henger i så lenge hos deg [emoji4]
 
Det er godt å være to som har samme erfaring, men har stor tro på at det går riktig veit denne gangen for oss begge to.

Jeg føler meg heller ikke gravid, men gjør mitt aller beste for å tenke positivt og se på det som en positiv ting. Alle sier jo at alle graviditeter er forskjellige [emoji4]

Det blir nok fint med en TUL. Jeg har ikke fått legetime før et stykke ut i april, var lang ventetid så har ikke fått TUL time.. Skal krysse fingrene for deg [emoji173]️

Da kom kvalmen hos meg.. kjent det litt de siste dagene - og har blitt mer og mer.. var dødskvalm sist gang, og håper jeg skulle slippe unna nå.. men den gang ei..

Angående TUL så er det ofte at en av legene på legekontorer har UL-aparat, så kan jo prøve å ringe legekontoret ved deg for å høre?:) er en annen enn min fastlege som har det- men jeg fikk bare satt opp en time hos han, så får vi tatt det der :) veldig greit! Mange har forståelse for det etter det vi har vært igjennom heldigvis♥️
 
Da kom kvalmen hos meg.. kjent det litt de siste dagene - og har blitt mer og mer.. var dødskvalm sist gang, og håper jeg skulle slippe unna nå.. men den gang ei..

Angående TUL så er det ofte at en av legene på legekontorer har UL-aparat, så kan jo prøve å ringe legekontoret ved deg for å høre?:) er en annen enn min fastlege som har det- men jeg fikk bare satt opp en time hos han, så får vi tatt det der :) veldig greit! Mange har forståelse for det etter det vi har vært igjennom heldigvis[emoji813]️
Kjenner faktisk litt på kvalmen jeg også, føler meg sulten hele tiden men når jeg går for å finne mat frister ingenting. Håper kvalmen din går fort over [emoji173]️

Kanskje jeg ringer til legekontoret for å høre, skader ikke å høre hvertfall [emoji4]
 
Kjenner faktisk litt på kvalmen jeg også, føler meg sulten hele tiden men når jeg går for å finne mat frister ingenting. Håper kvalmen din går fort over [emoji173]️

Kanskje jeg ringer til legekontoret for å høre, skader ikke å høre hvertfall [emoji4]

Sånn er det med meg også egentlig.. ting som jeg vanligvis hadde hatt SÅ lyst på frister ikke lengre.. spiser fordi jeg må mer eller mindre:p har kjøpt ingefærtabletter da - brukte de sist.. men etter det så føler jeg at jeg forbinder de med kvalme- og at jeg nesten blir mer kvalm.. også har jeg de sea-band greiene - mulig litt placebo - men tror det funker litt:p

Skader ikke å ringe! Det verste som sier er jo at de sier nei eller at de ikke har det. Mulig du kan få henvisning til UL på sykehuset dersom de ikke har det hos legen også! :) kryss3r fingrene for at du får TUL
 
Sånn er det med meg også egentlig.. ting som jeg vanligvis hadde hatt SÅ lyst på frister ikke lengre.. spiser fordi jeg må mer eller mindre:p har kjøpt ingefærtabletter da - brukte de sist.. men etter det så føler jeg at jeg forbinder de med kvalme- og at jeg nesten blir mer kvalm.. også har jeg de sea-band greiene - mulig litt placebo - men tror det funker litt:p

Skader ikke å ringe! Det verste som sier er jo at de sier nei eller at de ikke har det. Mulig du kan få henvisning til UL på sykehuset dersom de ikke har det hos legen også! :) kryss3r fingrene for at du får TUL
Helt enig, spiser bare fordi jeg må for det er ingenting som frister.. Jeg spiste Mariekjeks da kvalmen ble for ille forrige gang, så får vel kjøpe inn det igjen, ellers syns jeg faktisk det hjelper med en gåtur og frisk luft. Det er sikkert bare i hodet mitt, haha [emoji4][emoji4]
 
Back
Topp