Jakten på spiren , som tar forferdelig lang tid

ØnskerSpireNÅ=ferdig

Forumet er livet
Jaja da har jeeg registrert meg her inne jeg også. Etter å kun satt på gjerdet og fulgt litt med. :female

Vi har nå vært prøvere siden oktober 2008 :sign17 :sign19 :wtf og INGENTING har skjedd. Ikke så mye som en falsk positiv test en gang. :eek:

Og mannen har ikke villet tatt den der hersken testen, men endelig har han gjort det. Og den viste litt lavt antall svømmere og 50 % av de svømte dårlig. Så endelig har vi hvertfall kommet litt lengre. :rolleyes:

Nå den 27 mai skal jeg å gjennomføre mine tester, og samtidig høre om vi ikke kan sende inn søknad på kunstig befruktning med en gang. Siden hans resultat ble som det ble. Vi tar utredningen vår privat, men jeg vet ikke helt hvor vi vil ta forsøkene våre, enten i øst eller i vest. :confused013
 
Lykke til:)
 
Igår kveld var jeg hos gyn. Og hadde håpet på å få levert inn søknad på hjelp. Siden vi har prøvd såpass lenge og han har fått påvist få og dårlige svømmere. Og jeg har gått igjennom utredning for 2-3 år siden og ingenting var gale.
Men nei, jeg fikk ikke levere inn søknad for det, selvom hun trodde vi måtte ha hjelp for å få det til. Hun ville ha en til prøve av mannen først og hun ville ha nye blodprøver av meg igjennom syklusen. Så etter det kunne vi levere søknad!! :(
 
Første blodprøve for meg er nå unnagjort ! Den ble tatt idag, på dag 21 i syklusen. Så nå er det bare å vente på at tr skal komme , så jeg kan ta den andre prøven og så kan vi sende inn søknad :)
 
Mannen leverte inn ny prøve i går, så da er det kun min siste prøve igjen å ta , før vi får sende inn søknad! Og den kan jeg vel ta om en ukes tid regner jeg med! Max! Skal taes på dag 1 eller 2 i syklusen!
 
I dag har jeg tatt mine siste blodprøver før vi kan sende inn søknaden. Så nå er det bare å vente på svar fra gyn, og få ny time. Heldigvis tar vi det via volvat, så man får raskt time og sendt søknad håper jeg :-D spennende , og samtidig sykt skummelt!
 
Da har jeg fått svar på blodprøvene jeg tok, og de var normal. Så nå har jeg akkurat bestilt time for å sende søknad til prøverør . Timen er dessverre ikke før 12 august, pga gynekologen er på ferie og pga min kjære er på jobb i en mnd til. Så da får vi bare vente ennå lengre :(
 
Har fått byttet time, og skal nå sende inn søknad 2 august istede for 12 :) yey. Hver eneste dag som blir forkortet nedover er en glede :-D det vil og si at vi kan reise på ferie og vite det at søknaden er sendt! :-D
 
Nå er det ikke mange dagene igjen til timen hos gyn hvor vi skal sende søknad :-D jeg gleder meg! Noen som kan fortelle hva som foregår på den timen?
 
Vi har fått dato til forsamtale !!! Det blir foreløpig 20 november! :)
Har også gitt beskjed om at vi kan komme på kort varsel hvis noen avbestiller timen sin :)
 
Lenge siden jeg har oppdatert her.
Når ventetiden blir så lang som den har vært, så har jeg prøvd å fokusere litt på andre ting.

Ikke minst så driver vi på med oppussing av huset. Så heldigvis har denne ventetiden gått fort for seg.

Forsamtalen ble unnagjort i november, og fikk satt av uke 14 til sprøytestart , men skulle ringe de igjen i januar når mensen var kommet for å se om det var kommet åpninger for tidligere start.
Det som skjedde var at etter jeg var inne på forsamtalen ble mensen forsinket med over en uke , så når vi kom til januar passet ikke uke 14 inn i det hele tatt. Og ble da flyttet til uke 11. Som vi kommer til imorgen :-D
Så noe positivt var det jo med forsinket mens ;)

Jeg skal i gang i løpet av uken, sikkert helt på slutten, hvis mensen kommer som den skal.
Gruer meg skikkelig til hele greien , og er så redd for at det ikke kommer til å fungere på oss :-(
Men skal prøve å tenke positive tanker og sende ut god energi til kroppen. :)
 
Back
Topp