Jakten på den komplette familie!! Jakten fortsetter

Hold ut der med gipsen på! [8D]
Det er forferdelig... Hadde gips på i maaange mnd når jeg gikk i 1.klasse (7år) Sier litt om hvor ille det er når jeg husker det godt ennå... [&:]
Mamma ga meg en sånn laaang strikkepinne som jeg kunne klø med, hadde gips fra tærne og opp til lysken...!
Kanskje jeg glemmer det i morgen, så jeg sier det i dag;  GRATULERER MED DAGEN!!  
28 år... Du er jo bare 2 år eldre enn meg da... [:D] Håper du får en nydelig dag!
 
ORIGINAL: Kaizer

Hold ut der med gipsen på! [8D]
Det er forferdelig... Hadde gips på i maaange mnd når jeg gikk i 1.klasse (7år) Sier litt om hvor ille det er når jeg husker det godt ennå... [&:]
Mamma ga meg en sånn laaang strikkepinne som jeg kunne klø med, hadde gips fra tærne og opp til lysken...!
Kanskje jeg glemmer det i morgen, så jeg sier det i dag;  GRATULERER MED DAGEN!!  
28 år... Du er jo bare 2 år eldre enn meg da... [:D] Håper du får en nydelig dag!

 
Jeg er glad det er jeg som sitter her med gipsen da, og ikke en av gutta!!
Skal nok klare å holde ut[;)]
 
Takk for gratulasjonen!!
 
klem
 
ORIGINAL: millejenta

Du får ha bedre lykke neste pp[;)]  Det har vel ikke blitt så mye homping på dere når du var innlagt på sykehus kanskje... tipper spiren sitter fort hos deg igjen!

Du må forresten ha god bedring! Håper foten din begynner å bli bra igjen!

Klem

 
Takk for det!!
Håper på at spiren klamrer seg fast denne pp.
Det skal i hvertfall ikke stå på innsatsen, nå skal det bli sexing på harde livet[;)]
 
6.august~TR
7.august~TR~Min bursdag
8.august~Allerde slutt på TR....??
9.august~Mannen min sin bursdag!!
10.august~
11.august~
12.august~
13.august~
14.august~
15.august~
16.august~
17.august
18.august
19.august
20.august~FB
21.august~FB
22.august~FB
23.august~FB~EL
24.august~FB
25.august~FB
26.august
27.august
28.august
29.august
30.august
31.august
1.september
2.september
3.september
4.september
5.september
6.september~IKM
7.september
8.september~Håper på å få gipsen av foten i dag...
 
Så stilig at du og mannen har bursdag bare med ett par dagers mellomrom[:D] Fikk du noe fint?[8D]
 
ORIGINAL: Angelicka23

Så stilig at du og mannen har bursdag bare med ett par dagers mellomrom[:D] Fikk du noe fint?[8D]

 
Ja, og første gangen vi snakka sammen var på bursdagen min i 2000, han hadde fått tlf.nr mitt av en kompis. Så møtte vi hverandre for første gang på bursdagen hans[;)] Siden det har det vært oss to[:D][:D]
 
Fikk den kjempe flotte buketten av mannen og gutta[;)] Så ut som en brudebukett med gammelrosa roser og orchideer i et rede med eføy rundt. [:D][:D][:D]
Skal legge inn bilde av den senere. Må ha litt hjelp av mannen, er ikke helt inne i dette med photobucket...
Fikk masse annet fint også da, men den buketten var bare helt fantastisk!!
 
Hei å hopp...
 
Hvordan går det med foten din? Lenge til du kan ta av gjipsen?
 
ORIGINAL: hero

Hei å hopp...

Hvordan går det med foten din? Lenge til du kan ta av gjipsen?

 
Hei og hopp, ja.. Der sa du det[;)]
Hopper rundt her jeg... Har vært ute å gått tur i dag, 2 turer faktisk.
 
Skal en uke til Oslo på kurs med jobben i september, så jeg må trene slik at jeg orker å hoppe på Oslo City på krykker[;)] Har sagt til de andre på jobb at de må stille som sherpaer på skift[;)]
 
Går kjempe bra med foten nå, trenger ikke smertestillende lenger heller. Ikke er den i veien når jeg sover om natta heller... Er litt i veien når vi driver med babymaking da, men... he..he.. Det er jo bare komisk[;)]
 
Har igjen 4 uker med gips i dag, så det går jo ganske kjapt[;)]
 
HVordan går det med deg da??
Koslig at du tenker på meg[:D][:D]
 
klem
 
ORIGINAL: Venter på 3de spire

ORIGINAL: hero

Hei å hopp...

Hvordan går det med foten din? Lenge til du kan ta av gjipsen?


Hei og hopp, ja.. Der sa du det[;)]
Hopper rundt her jeg... Har vært ute å gått tur i dag, 2 turer faktisk.

Skal en uke til Oslo på kurs med jobben i september, så jeg må trene slik at jeg orker å hoppe på Oslo City på krykker[;)] Har sagt til de andre på jobb at de må stille som sherpaer på skift[;)]

Går kjempe bra med foten nå, trenger ikke smertestillende lenger heller. Ikke er den i veien når jeg sover om natta heller... Er litt i veien når vi driver med babymaking da, men... he..he.. Det er jo bare komisk[;)]

Har igjen 4 uker med gips i dag, så det går jo ganske kjapt[;)]

HVordan går det med deg da??
Koslig at du tenker på meg[:D][:D]

klem

 
Jo det går veldig bra med meg...har fått en veldig positiv innstilling å da går ting så mye enklere. Var til invendig gyn for en uke siden å alt så bra ut, har bare en hormonforstyrrelse, noe som kommer av at jeg har jobba natt så lenge.....er aktiv sykmeldt fra nattevakter så jobber bare dag/kveld å det passer meg yppelig. Så har jeg sagt opp den rene nattestillingen min å fått ny fast jobb et anna sted å det er jeg så glad for..Så nå håper jeg virkelig hormonene faller til ro å spiren sitter snart..  Så driver ei veninninne å meg å syr sånne voksiposer å det er kjempegøy så tiden flyr av gårde(skal legge ut bilder, må bare sy et trekk for voksiposen er ikke noe fin når den ikke har trekk) ... Jeg kjøpte symaskin for noen uker tilbake å den har jeg blitt veldig glad i selv om jeg ikke er noe særlig flink, men det kommer seg å det blir ting etterhvert....ØVELSE GJØR MESTER
 
Fin at du får deg noen turer å ikke bare blir sittende inne daDet er litt komisk når man tar av gipsen...den ene foten er MYE tynnere enn den andre...hihi...
 
Dere finner vel måter ift babymaking...er vel bare fantasien som setter grenser[:D]
 
klem
 
 
ORIGINAL: hero

ORIGINAL: Venter på 3de spire

ORIGINAL: hero

Hei å hopp...

Hvordan går det med foten din? Lenge til du kan ta av gjipsen?


Hei og hopp, ja.. Der sa du det[;)]
Hopper rundt her jeg... Har vært ute å gått tur i dag, 2 turer faktisk.

Skal en uke til Oslo på kurs med jobben i september, så jeg må trene slik at jeg orker å hoppe på Oslo City på krykker[;)] Har sagt til de andre på jobb at de må stille som sherpaer på skift[;)]

Går kjempe bra med foten nå, trenger ikke smertestillende lenger heller. Ikke er den i veien når jeg sover om natta heller... Er litt i veien når vi driver med babymaking da, men... he..he.. Det er jo bare komisk[;)]

Har igjen 4 uker med gips i dag, så det går jo ganske kjapt[;)]

HVordan går det med deg da??
Koslig at du tenker på meg[:D][:D]

klem


Jo det går veldig bra med meg...har fått en veldig positiv innstilling å da går ting så mye enklere. Var til invendig gyn for en uke siden å alt så bra ut, har bare en hormonforstyrrelse, noe som kommer av at jeg har jobba natt så lenge.....er aktiv sykmeldt fra nattevakter så jobber bare dag/kveld å det passer meg yppelig. Så har jeg sagt opp den rene nattestillingen min å fått ny fast jobb et anna sted å det er jeg så glad for..Så nå håper jeg virkelig hormonene faller til ro å spiren sitter snart..  Så driver ei veninninne å meg å syr sånne voksiposer å det er kjempegøy så tiden flyr av gårde(skal legge ut bilder, må bare sy et trekk for voksiposen er ikke noe fin når den ikke har trekk) ... Jeg kjøpte symaskin for noen uker tilbake å den har jeg blitt veldig glad i selv om jeg ikke er noe særlig flink, men det kommer seg å det blir ting etterhvert....ØVELSE GJØR MESTER

Fin at du får deg noen turer å ikke bare blir sittende inne daDet er litt komisk når man tar av gipsen...den ene foten er MYE tynnere enn den andre...hihi...

Dere finner vel måter ift babymaking...er vel bare fantasien som setter grenser[:D]

klem


 
Så spennende!!
Gleder meg masse til å se voksiposen!![:D][:D]
 
Jada, vi er meget kreative[;)]
Så gipsen skal ikke få hindre noen spire å sette seg der den skal[;)]
 
Håper det blir vår tur snart hero!!!
Masse lykke til!!

klem
 
6.august~TR
7.august~TR~Min bursdag
8.august~Allerde slutt på TR....??
9.august~Mannen min sin bursdag!!
10.august~
11.august~Stille dag i heimen
12.august~Vært på jobb i dag
13.august~Vondt i foten i dag[&:]
14.august~ Hot love med darlingen[;)]

15.august~Vært på jobb i dag
16.august~HELG!!!
17.august~

18.august~Skolestart igjen[;)]
19.august~Var på jobb, etter jobb var vi på shopping. Kjøpte oss ny seng!! Gleder meg masse til den kommer[;)] Var 3-4 ukers leveringstid...
20.august~Var på jobb~FruktbarPeriode

21.august~FP

22.august~FP
23.august~FP~EL (mannen ikke lyst på sex[8|][&:][:@])
24.august~FP

25.august~FP
26.august
27.august
28.august
29.august
30.august
31.august
1.september
2.september
3.september
4.september
5.september
6.september~IKM
7.september
8.september~Håper på å få gipsen av foten i dag...
 
Har dere lyst til å høre hva som skjedde med meg på jobb i dag??

Som de fleste av dere vet så brakk jeg ankelen for 1mnd siden, og hopper derfor rundt på krykker. Har fortsatt ikke lov til å tråkke på foten, så kan bare bruke venstrefoten.

Var på jobb i dag og skulle en tur på toalettet.. Gikk på hanicap toalettet da, siden det er enklere med krykker... Satta fra meg krykkene ved siden av vasken og gikk på do. Da jeg var ferdig så sto jeg ved siden av vasken og skulle dra på meg buksa. Der datt den kjempe digre vasken ned[&:] Sto å balanserte på en fot, med vasken i den ene hånda og dro på meg buksa med den andre, mens vannet spruta ut av veggen... Fikk låst opp døra og ropt etter hjelp..

Kom ei dame til unnsetning ganske så kjapt og henta flere til å hjelpe. Innen det kom noen med verktøy var hele gulvet fullt av vann og det begynte å renne ut i gangen på vegg til vegg teppet..
Fikk seg et sjokk han som kom å skrudde av vannet da, for de som hadde satt opp vasken hadde brukt så korte skruer at vasken var bare skrudd inn i gipsplatene...[8|][&:]

En av gutta på jobb sa; "Det er ikke en do for de som har et handicap, men en de for de som ønsker å få det"

Var glad jeg ikke satt i rullestol da ja, da hadde jeg jo fått den enorme vasken i fanget....[&:]

Tvilsomme håndverkere!!!

Er glad for at alt gikk bra tross alt, selv om jeg fikk kjempe vondt i foten etter å ha tråkka på den...

Det hele burde vært filma da, for det var jo helt sprøtt!!!
 
Hehehe, måtte le godt når jeg leste den historien! Måtte du hjem å skifte klær og eller?
 
ORIGINAL: Angelicka23

Hehehe, måtte le godt når jeg leste den historien! Måtte du hjem å skifte klær og eller?

 
he..he...
Det var kjempe komisk[:D]
 
Måtte ikke skifte klær nei, var ikke så mye som spruta på meg..
Det spruta til siden..[;)]
 
Verdens beste mann han er min!!!
Han er så snill og god!![:D][:D][:D]
 

ELSKER DEG MANNEN MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Endelig inne i den fruktbare perioden.
Nå er det bare 17 dager til IKM og 19 dager (tror jeg) til jeg får av gipsen!!!
 
Det er så masse å glede seg til!!
Livet er herlig!!![:D][:D][:D][:D]
 
da er det bare å kjøre på[:D]
 
By the way. Ferdig med begge voksiposene men ikke trekk...prøvde å legge ut bilder men det fikk jeg ikke til gitt...
 
ååå det må bli deilig å bli kvitt den gipsen!!!
lykke til i din fruktbare periode, stå på
 
ORIGINAL: hero

da er det bare å kjøre på[:D]

By the way. Ferdig med begge voksiposene men ikke trekk...prøvde å legge ut bilder men det fikk jeg ikke til gitt...

 
Jepp, det skal vi[;)]
 
Så flink du er da!!! [:D]
Gleder meg til å se dem.
Får ikke til det med bilder jeg heller....
 
ORIGINAL: tigergutt4

ååå det må bli deilig å bli kvitt den gipsen!!!
lykke til i din fruktbare periode, stå på

 
Jepp, gleder meg masse til å ta av gipsen nå.
 
Takk for det[;)]
 
Back
Topp