Jakten på attpåskatten- lillebror har kommet!

Jeg er 5+2 nå, og jeg har egentlig veldig lite symptomer. Blir litt kvalm når jeg er sulten, ellers veldig lite - så jeg skal absolutt ikke klage på formen! :love017
Prøv å nyte at du har lite symptomer, da! Det kan snu :knegg: :Heartred Ikke la det stresse
deg
 
Skal prøve!:hilarious: Skal du teste igjen i kveld eller? :love2
Jeg vet det er vanskelig :knegg: :smiley-ashamed005
Jeg skal teste igjen i ettermiddag/kveld! Har sterkere smerter nå, det lover godt. Gjorde vondt under sex igår også. Gubben prøvde å trekke seg ut- jeg skrek "NEI! Hva faen er det du driver med?!" :hilarious::hilarious::hilarious: So much for chill! Med aksjene er lagt der de skal :hilarious:
 
Jeg vet det er vanskelig :knegg: :smiley-ashamed005
Jeg skal teste igjen i ettermiddag/kveld! Har sterkere smerter nå, det lover godt. Gjorde vondt under sex igår også. Gubben prøvde å trekke seg ut- jeg skrek "NEI! Hva faen er det du driver med?!" :hilarious::hilarious::hilarious: So much for chill! Med aksjene er lagt der de skal :hilarious:
Hahahah jeg dævver :hilarious: Men altså fy søren, de eggløsningssmertene på sitt verste? Når det føles ut som livmorhalsen skal falle ut? Det er intenst, og spesielt under sex:nailbiting: Håper på fulltreffer hos dere!
 
Hahahah jeg dævver :hilarious: Men altså fy søren, de eggløsningssmertene på sitt verste? Når det føles ut som livmorhalsen skal falle ut? Det er intenst, og spesielt under sex:nailbiting: Håper på fulltreffer hos dere!
Han ble helt satt ut, men fikk den inn igjen før det var forsent :hilarious:

Det er latterlig vondt! Strider veldig imot formeringsbehovet mitt :hilarious:
 
PP2, CD15
Eggløsningsdag.

Det er hvertfall det jeg og premom tror. Tempen er fremdeles lav og testene er negative igjen etter en topp igår.

Vi har vært plaget med sopp denne syklusen, men har klart å legge inn aksjer likevel. Jeg kjente på kroppen når jeg fikk el denne gangen, veldig tydelig. Jeg testet CD 11 bare for å forsikre meg om at det ikke var i gjerde, da jeg måtte ta en canesten stikkpille. Når jeg begynte å få smerter tok jeg en test til og der var det tydelig økning. Jeg syns det er stas at jeg kjenner kroppen såpass godt at jeg kjenner igjen symptomene! Tempen er enda lav, regner med den stiger i morgen og at jeg er offisielt i dpoland da.

1000010328.jpg


1000010330.jpg
 
Premom sier 1 dpo, temp på vei opp, men skulle gjerne hatt den høyere idag. Jeg har ryddet litt i grafen, justert så smått :knegg: Nå ser ser den mer riktig ut.

1000010335.jpg
 
PP2, 2DPO

Jeg er på CD17 idag, det var da jeg fikk el sist syklus. Jeg håper derfor på litt lenger lutealfase! I kveld fryser jeg noe helt enormt. Sitter og hutrer under det elektriske varmeteppet mitt. Håper ikke jeg blir syk.

Jeg har vært så sikker på at denne syklusen er da jeg blir gravid. Jeg har hatt en september magefølelse siden vi bestemte oss for å bli prøvere igjen. Dvs at dersom jeg ikke blir gravid nå, blir jeg det ikke før i desember (med termin i september) :hilarious: Hørt noe sånt??

Klaffer det ikke nå må jeg begynne å ta q10 føler jeg. Jeg har det liggende, men jeg blir så kvalm av det.
 
PP2, 2DPO

Jeg er på CD17 idag, det var da jeg fikk el sist syklus. Jeg håper derfor på litt lenger lutealfase! I kveld fryser jeg noe helt enormt. Sitter og hutrer under det elektriske varmeteppet mitt. Håper ikke jeg blir syk.

Jeg har vært så sikker på at denne syklusen er da jeg blir gravid. Jeg har hatt en september magefølelse siden vi bestemte oss for å bli prøvere igjen. Dvs at dersom jeg ikke blir gravid nå, blir jeg det ikke før i desember (med termin i september) :hilarious: Hørt noe sånt??

Klaffer det ikke nå må jeg begynne å ta q10 føler jeg. Jeg har det liggende, men jeg blir så kvalm av det.
Hva er q10 godt for? :)
 
PP2, 2DPO

Jeg er på CD17 idag, det var da jeg fikk el sist syklus. Jeg håper derfor på litt lenger lutealfase! I kveld fryser jeg noe helt enormt. Sitter og hutrer under det elektriske varmeteppet mitt. Håper ikke jeg blir syk.

Jeg har vært så sikker på at denne syklusen er da jeg blir gravid. Jeg har hatt en september magefølelse siden vi bestemte oss for å bli prøvere igjen. Dvs at dersom jeg ikke blir gravid nå, blir jeg det ikke før i desember (med termin i september) :hilarious: Hørt noe sånt??

Klaffer det ikke nå må jeg begynne å ta q10 føler jeg. Jeg har det liggende, men jeg blir så kvalm av det.
Så sprøtt - jeg føler AKKURAT det samme angående september! Enten blir jeg gravid i september eller så skal jeg ha termin i september :wideyed: håper på det første for oss begge!
 
Hva er q10 godt for? :)
Eggkvalitet! Det er skrevet en del på forumet her og der, fant jeg ut. Men det funker best etter tre mnd, for det er noe med folikker og utvikling av egget osv.
 
Så sprøtt - jeg føler AKKURAT det samme angående september! Enten blir jeg gravid i september eller så skal jeg ha termin i september :wideyed: håper på det første for oss begge!
Det er sprøtt! Håper vi får rett begge to og havner i junigruppa!
 
PP2- 3 dpo

Der kom krysset! Da er det bare å vente 7- 8 dager før jeg kan teste.

1000010355.jpg
 
pp 2- 3 dpo

Note to self: jeg er kvalm. Jeg tror det bare hører til lutealfasen min, for jeg var kvalm sist gang i dpoland også, og var definitivt ikke gravid.
 
PP2- 4 DPO

Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal være så kvalm. Om jeg tester nå er testen negativ, fordi det er for tidlig å teste- så hvorfor skal jeg plages med kvalme??

Nå har jeg sovet litt på sofaen, har fri idag og er så trøtt. Jeg tror kanskje det er migrene på gang.
 
Last edited:
Så leit at migrenen skal være såpass aktiv, og kvalme i tillegg :Heartred
Ja, nå får jeg omsider hjelp av nevrolog. Men det kan ta tid før jeg får time der :smiley-ashamed004 Jeg må bare bli smelt på tjukka, for da er jeg veldig mye bedre av migrenen :hilarious:
 
Back
Topp