Jakke ?

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Har dere kjøpt jakke til bebisen deres .. hvilken jakke har dere og hvor ble den kjøpt ? Leter selv men finner nesten ikke så små størrelser noe sted ,vil ha i 62 :P

Lindex har jeg kjøpt. Ellers så hadde dem fått på h&m så jeg.

Bruker foreløpig kun hjemmestrikka jakker, men har ei fra Name It i str 62 på vent (men den er tynn, bomull).

Vi fikk denne, fra name it. Han bruker str 56 og 62, men valgte å kjøpe i 68 sånn at han får brukt den en stund. Bare bretter opp ermene :) den er litt foret, men ikke tykk. ImageUploadedByBV Forum1428702395.612825.jpg

Lindex, er tøyjakke. Han ligger stort sett i vogn så trenger ikke jakke foreløpig type vindjakke

Har egentlig ikke falt meg inn å kjøpe vanlig jakke til så små. Vi har hjrmmestrikk, men hadde vi ikke hatt det så hadde vi kjøpt strikketøy, fleece eller ullfleece. Ikke vanlig jakke.

Har egentlig ikke falt meg inn å kjøpe vanlig jakke til så små. Vi har hjrmmestrikk, men hadde vi ikke hatt det så hadde vi kjøpt strikketøy, fleece eller ullfleece. Ikke vanlig jakke.
Har å hjemme strikket men ble for varmt når det var sol her .. Hadde sånn vanlig jakke vind til storebroren også når han var baby for han var så varm a seg ! Men lurte på og kjøpe 68 så passer den muligens til høsten også :P
De "bamse" jakkene er jeg ikke så glad i egentlig men ho har ei i 56, men den er nesten for liten nå .

Hjemmestrikket er best ! Men har en annen fra name it som ble kjøpt på barn og utstyr. Jeg har 56

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har jakker i 74 men lenge til det. Har strikkejakker og når han kommer opp i 62 har han flecesett.

Back
Topp