Jakke

Sommerfugl85

Betatt av forumet
Hvor finner jeg en grei jakke med plass til magen?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

H&M har gravidavdelingen, der har hvertfall jeg vært å prøvd noen jakker :) men endte opp med bare en stor herrejakke fra JeanPaul :) siden damejakker er gjerne litt fasongsydde :) så nå tror jeg at jeg ha jakke ut svangerskapet :D

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg passer fortsatt min vanlige jakke, men planen var å låne pappa/sambo sin dunjakke.
Vet at de hadde to ulike på H&M.

Fant en kjempefin jakke som holder godt på babymagen, mamalucious.no

Jeg har fortsatt god plass i min svea-parkas som jeg har hatt i tre år nå. Er str. S så tror den bare er romslig. Er jo sånne stropper for å stramme inn i livet hvis man vil ha den mer tettsittende. Veldig mange som har den jakka, men den anbefales virkelig. Er som å ha på seg en dyne:)

Kjøpte en flott kåpe på ellos, faktisk. Litt trang i armene, så jeg kjøpte hakket større enn jeg tenkte at jeg trengte. Bare knapper øverst, litt sånn "kappe" :) tenker den kan funke fint uten baby i magen også!

Sent from my iPhone using BV Forum

ble manne jakke her hehe

Endte med jakke fra kappahl jeg. Xlnt kolleksjonen
:)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg kjøpte meg akkurat en a-formet kåpe fra designers remix, den passer greit med mage inne, også gleder jeg meg til å gå med den til neste år :)

Foreløpig passer den vanlige jakka mi, men den er ikke særlig tykk.. Den er vindtett da :) Og så var jeg så heldig at jeg fikk en pose med gravidtøy av ei venninne, og der var det også en vinterjakke fra HM Mama :) Så da slipper jeg å bruke penger på det i alle fall!

Prøv på HM hvis det er en sånn butikk i nærheten av deg, og de har mammatøy. HM her i byen har ikke mammaavdeling :( Eller så har Mamalicious mye fint syns jeg :)

jeg har tenkt å bruke mannens jakke. Har alt begynt å bruke hans skibukse :-) Litt for langt men det funker :-)

Back
Topp