jakke til baby

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann :)

Nokon som har tips om ei god jakke til baby i str 86-92 som er vindtett og vannavstøtende?
Og er det nokon som veit kvar en kan få tak i cupcake sin anorakk til gutt? :)

dytt :)

Kjøpe vindtett fleece fra Polarn o pyret. Fornøyd!

Ellers har vel Kappahl/Lindex softshell jakker. :)

Tenkte enten 86 eller 92 :) han bruka begge str alt etter str på kleda :) Er skogstad jakka vind og vanntett?

på den siden jeg sendte deg link til har de den grønne med blå stjerne på i str 92 iallefall. fra cupcake. til bare 239 danske kr.

kjøpte på casara.dk for en uke siden,men tror de er utsolgte nå. er bare å google cupcake anorak dreng eller noe! så kommer det sikkert opp andre nettbutikker!

baby i str 86-92?? er vel ikke baby lenger da...

vet de har gode av merket name-it. tynne og myke.

"babyen min" på ett år bruker 86;-) jeg syns både vindjakkene og fleecejakkene til pop er helt supre! Absolutt verdt pengene. Ellers vet jeg at babyshop på ski selger cupcake anorakker til gutt..

Her har jeg gått til innkjøp av Helly Hansen shelter jakke for andre gang. Er utrolig fornøyd med den(har også bukse til den som brukes mye)
Meget slitesterke klær samt oppfyller de kriteriene du er ute etter. I tillegg puster klærne veldig bra slik at barna unngår å bli klam. 

Kjøpte på coop obs stormarked på tilbus til 499 for jakken og 299 for buksa.
Har brukt det første settet vi kjøpte helt fram til nå(ble 2 år i mai), men kjøpte nå ny som jeg regner med hun har helt frem til neste år. Men buksa i str 1 år bruker hun enda så har den i str 2 år klar til høsten. Mens jakken i str 2 år har hun allerede tatt i bruk.

Back
Topp