Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Starlight Girl
huff da hva har skjedd?? [&:]
ORIGINAL: IshavsPiaHvordan syk er han da? Merkelige greier..[&:]
Han ville visst ikke ha besøk når han er syk...
Sa til han at jeg hadde ikke råd til å kaste nesten 1000 kr ut vinduet og en liten stund etterpå kom det sms fra han om at han hadde overført 1000 kr til meg for billettene...
ORIGINAL: IshavsPia
Sa til han at jeg hadde ikke råd til å kaste nesten 1000 kr ut vinduet og en liten stund etterpå kom det sms fra han om at han hadde overført 1000 kr til meg for billettene...
ORIGINAL: Prisilla
Er det BF? Jeg ble bare nysgjerrig på hvorfor dere er så langt vekk fra hverandre.
Trist at du ikke får treffe han da [&o]
ORIGINAL: 3_barnsmor
hmm.. vet jeg er litt mistenksom av natur, men dette luktet ugler i mosen..
ORIGINAL: 3_barnsmor
hmm.. vet jeg er litt mistenksom av natur, men dette luktet ugler i mosen..
Er det BF? Jeg ble bare nysgjerrig på hvorfor dere er så langt vekk fra hverandre.
Nei..en jeg ble sammen med i oktober.. Har lixom en følelse av at han ikke er heeelt ærlig der.. Hadde jeg hatt noen andre å bo hos,hadde vi reist uansett.. For lillemor skulle endelig få møte storesøster (Pappan hennes har ei som er 12 år nå) for første gang og jeg hadde gledet meg til å hilse på henne igjen og mammam hennes...
ORIGINAL: Maelle
Nei..en jeg ble sammen med i oktober.. Har lixom en følelse av at han ikke er heeelt ærlig der.. Hadde jeg hatt noen andre å bo hos,hadde vi reist uansett.. For lillemor skulle endelig få møte storesøster (Pappan hennes har ei som er 12 år nå) for første gang og jeg hadde gledet meg til å hilse på henne igjen og mammam hennes...
Har du billettene da? (siden han hadde overført så hørtes det ut som om du allerede hadde kjøpt dem)..
Da kan du jo bruke de 1000 han overførte til rom på Gjestegården (ikke så dyrt der..) [;)]