jaja

gulledulle

Elsker forumet
termin i måren , å absolutt ingen tegn til fødsel her i gården.. men men [:)]
 
jeg har termin i dag[8|] velkommen i klubben
 
ORIGINAL: lusa

jeg har termin i dag[8|] velkommen i klubben



jo takk du [:)][;)]
 
Plutselig er det i gang vet du[;)]

håper du slipper å vente så lenge[:D]
 
ORIGINAL: Zita

Plutselig er det i gang vet du[;)]

håper du slipper å vente så lenge[:D]


har heldivis ikke så mangen plager så går greit å vente [:)]

den som venter på noe godt venter ikke forgjeves [:D]
 
Jeg er 8 dager over termin i dag, så tro meg, det lønner seg å være forberedt...
 
Jeg er kanskje verdens mest utålmodige person, så venting og meg er IKKE noen god kombinasjon[;)] Men dagene går uansett på et vis, rart med det[:)]
 
Vente, vente.. må nå bli tolmodige mødre av oss! Regner med at jeg kommer til å gå over tiden, så i morgen skal jeg ned på biblioteket og bestille noen bøker. Forhåpentligvis vil ikke ventetiden bli fullt så kjedelig [;)]
 
vente vente vente ja!! blæææ!! nå er jeg dritt lei!! skal heldigvis på overtidskontroll allerede i morgen pga usikkerhet av terminene.. håper de setter meg igang snart!!
 
ORIGINAL: banana1

vente vente vente ja!! blæææ!! nå er jeg dritt lei!! skal heldigvis på overtidskontroll allerede i morgen pga usikkerhet av terminene.. håper de setter meg igang snart!!



har du fått mannen hjem da ?
 
Back
Topp