Jaja..

Huske å holde oss oppdaterte da i hvertfall! [:)] Så skal jeg krysse fingrene for deg, og så får vi håpe sammen. [:)]

jepp,ska inn å sje kordan d går me dæ å dåkker uansett så :)

*KrysseEnSisteGang*

hehe
¨
Å om d ikke går bra herre gangen,så SKA vi bli mamma en eller anna gang..(Sjer du e fra før da,men t flere barn såklart) :D

Håper det går bra for dere beggee to jenter [:)]

Takk så,sir d igjænn æ.. E så mange trivelige damer her :) Vil jo vær her sammen dåkker :P hehe

Har ikke blødd i natt å heller ikke idag,e bare litt på papiret når æ tørke mæ.. Tar d som et godt tegn inntill videre.. Veit kordan mensen min bruke å vær,å d e ikke sånn her..

:)

Nei fikk ikke d t legen min.. va for tidli kun han si,av en eller anna grunn... Sjønnt ikke helt d,siden han ikke hadd spurt kor langt æ evt va på vei.. [8|]

Så han sa æ kun ta en graviditetstest, prøvd å si at æ hadd fått positiv test dagen før å den før der.. Men trur han overhørt d..

(Ska sies at legekontoret mitt e bare røl å rammel, aldri nå konkret hjelp å få der)

Så har bestillt testa fra billige-tester, regne me om d har vært en kjemisk abort,så blir den negativ når den kjæm.
Slipp æ plages mer me legekontoret før d e "verdt" d.

Om den bli positiv så ska æ skifte lege,eller be om en anna. Åsså få henvising t gynekologisk derfra,sånn at dæm kan sje kor æ evt blør fra.

Neida om d har vært en kjemisk abort,som d mest sannsynli e ,så vil ikke testen vær positiv i mårra/overmårra..

Har hatt 4 kjemiske før i år,så allfall funke kroppen min sånn.. :)
Teste positivt før IKM å etter 1-3 daga så bli den negativ igjænn.. e bare om man e "langt" på vei d tar tid.. altså om man har vært gravid.. om man har hatt kjemisk,så har man egentli ikke vært gravid ..

Back
Topp