Jaja

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
Jeg blør... Har spotta siden fredag... Ringte legevakten i dag tidlig da jeg holder på å bli gal av å ikke vite! de ringte gyn på sykehuset men de nektet å ta meg inn.... Begrunnet det med at de ikke fikk gjort noe fra eller til så tidlig..., men de kunne jo ha beroliga meg med det!!! Men d er tydlighvis ikke viktig.... Blodet har gått fra friskt til svart nå... Uff håper dette går bra altså...

kom meg til legen i dag og hun ringte sykehuset igjen... De ville ikke ta meg i mot i dag heller... Så da ringte jeg volvat og fikk time der rimelig kjappt
på den lille tvskjermen blinket det ett lite dunkende hjerte i mot meg:) herlig!!!! Når jeg snakket med gynekologen(som faktisk brydde seg) sa hun at det pr nå så bra ut og det ikke var noe truende abort... Alt var i den skjønneste orden pr i dag:) letta og glad er jeg rett å slett i kveld:)

Huff, så utrolig kjedelig å kjenne på den følelsen. Men spotting og blødning, kan jo skje uten at det trenger å være noe galt. Har du noe smerter i magen?? Håper inderlig for deg at dette er ufarlig, og at det går bra.

Det er murringer innimellom.... Hadde lixom vært greit å få vite og evt forberedt mg påmhva som kommer.....takk for ode ord:)

Har du mulighet for å bestille privat ul? Jeg har også spottet lenge nå, og har bestilt meg tidlig privat ultralyd, skal når jeg er 7+5. Syns det er verdt pengene for å få et svar på hva som skjer.

skal til legen igjen i morgen og hvis de ikke tar meg i mitt på sykehuset da heller blir d privat... Klarer ikke gå sånn og undre... Klarer ikke fungere i hverdagen...

Det er faktisk så brutalt det er , har vært der selv og jeg syns det er helt sykt. Greit de ikke kan gjøre noe men det er jo greit og vite om det har gått bra . Men jeg ville sett om d ga seg og ringt legen i morgen og bestilt en time . Jeg var på to ultralyder da jeg mistet sist og blødde bare litt men det holdt på i to uker . Da jeg var på den tredje ultralyden var det gått galt :( håper det bare er en uskyldig blødning.

off...krysser fingrene for det beste.
Forstår godt at du går til privat ul i morgen om du ikke får det på sykehuset.

Krysser fingrene for deg!

Håper alt er fint. Jeg har hatt MA og opplevde da at virkeligheten var vond og brutal. Lykke til jeg krysser alt jeg har :-)

Håper på det beste for deg! blødde selv mye forrige graviditet, rundt uke 8. ingen hjelp fra lege, men kom meg til privat UL og alt var overraskende nok bra. Man vil jo bare vite! Så føler med deg og håper det går bra:)

Uff a meg:-( det er grusomt og begynne å blø , gjorde det første gang jeg bør gravid. Jeg krysser fingrene for deg og håper at alt er i orden med lille frø!

hvordan går det med deg? noe hjelp hos legen idag?

kom meg til legen i dag og hun ringte sykehuset igjen... De ville ikke ta meg i mot i dag heller... Så da ringte jeg volvat og fikk time der rimelig kjappt
på den lille tvskjermen blinket det ett lite dunkende hjerte i mot meg:) herlig!!!! Når jeg snakket med gynekologen(som faktisk brydde seg) sa hun at det pr nå så bra ut og det ikke var noe truende abort... Alt var i den skjønneste orden pr i dag:) letta og glad er jeg rett å slett i kveld:)

FANTASTISK :D Så godt med gode nyheter :)

Så flott at den lille har det bare fint :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så bra!! :) det var gode nyheter :) håper du klarer å senke skuldrene og nyte tiden litt mer nå :)

Back
Topp