jaja..

kailin

Glad i forumet
Jeg snakket nettopp med mannen min i telefonen (hvor han er i syden fortsatt), der jeg fortalte det med jordmor, uvi, og at jeg fortalte det til to av sjefene mine, og diverse..
jeg spurte han i går om jeg kunne si det til et vennepar av oss, men fikk aldri svar, og jeg ringte, men han ringte meg aldri, og jeg hørte ingenting fra han før nå nettopp. 
så jeg fortalte det i går, når jeg var på besøk hos de. jeg klarte ikke holde kjeft!
dårlig gjort av meg ovenfor mannen min, siden han ikke har fått sagt det til så mange(av ren egen vilje).. 
Så han bare ; ok. da vet alle det da! .. 
Ikke var han noe glad eller giret over at jeg har hørt hjerteslagene til småen, eller i det hele tatt. 
føler meg litt alene med denne graviditet for tiden.. 
Ikke har han forståelse over at jeg ikke bør jobbe, selv om han har akkurat samme yrket selv.. eneste han kunne komme med var: ja, jeg skal på fjelltur når jeg kommer hjem. 
så svarte jeg: åå, så kjekt. får jeg ikke være med da?.. og han: nei. 

hva skjer da? er det bare jeg som synes dette er utrolig rart? .. har jeg ingen grunn til å føle det jeg føler? eller er jeg bare hormonell?.. 
har lyst å gråte når jeg skriver dette her. føler jeg er totalt alene om denne graviditeten for tiden..  og det gjør ikke meg mer redd for at han plutselig skal snu helt, og ville gå  fra meg(sånn som han gjorde med sin eks).. jaja.. 

Æsj mannfolk.... Skjønner godt at du vil fortelle folk det og er ivrig osv, OG at du gjerne vil at mannen din skal føle samme gleden. 

Selv har jeg en som er super ivrig selv, og nå (uke 23) har vi nesten skaffa alt.
Prøv å snakk med han når han kommer hjem (før eller etter turen) det kan hjelpe for dere begge.

Jeg synes du skal sette deg ned med han når han kommer hjem og fortelle hvordan du føler.

Enkelte mannfolk klarer ikke helt å sette seg inn i en graviditet. Med følelser og hormoner og hele pakka.

Jeg kan jo ikke si at min er helt tussete enda, oftest så er et bare er ja og ha når jeg snakker om det :P men så glimter han til å blir ganske så tussete :) tror og at det blir enda mere av det etter UL. da får han liksom sett litt mer og får kanskje mere tilknytning til barnet.

Og det kan jo hende han føler han ikke helt får kontroll på alt når han er i syden og du er hjemme og det skjer så mye på en gang. Kanskje han bare vil distansere seg litt fra alt?

Det ordner seg nok ;) klem 

ja, vi satt oss faktisk ned og pratet litt om det før han reiste, hvor jeg forklarte situasjonen i forhold til jobb, og at jeg må høre hva jordmoren sier, selv omhåpet er å kunne jobbe litt lenger enn 3 mnd.. å det forstod han. etter det var han kjempe koselig og tussete. men så hver gang jeg skal si noe, eller fortelle hva jeg tneker eller føler, eller viser hvor ivrig jeg er med dette svangerskapet så blir han mutt og virker ikke som han gidder å høre etter ! 
men ja, sikkert ikke bare bare  å være mann. det er jo tross alt jeg som bærer på det, og har alle hormonene og kjenner kroppen min, mens han ikke har det samme som jeg. 
det blir nok lettere etter hvert, men synes det var dårlig gjort å være på den måten i tlf, når han vet jeg går hjemme alene og har ingen å snakke med og at jeg lett tar til tårene. spesielt etter jeg har forklart han om følelsene og sånn.. 
æsj, nei vet ikke jeg altså. får bare låse inne de ekle følelsene jeg har, og late som alt er i skjønneste orden, og vente til han kommer hjem. en ting er sikkert; jeg skal hverken ringe, sende mld eller si noe som helst om svangerskapet fremover til han. nå får det bli hans tur til å vise interesser spør du meg. er jeg hard motn nå?... :S 

Hehe, kanskje litt hard, men jeg hadde nok gjort nøyaktig det samme hvis min kjære Ikke viste interesse. Må føles veldig urettferdig, for dere er jo 2 om dette. Men som sagt, kan det være vanskelig for menn å sette seg inn i alt, og jeg håper og tror at interessen blir større etterhvert. Håper det ordner seg for deg Klem

jeg synes ikke du er hard nå nei.
Om han lurer på hvordan det går kan han da værsågod spørre.

Steng borte de følelsene og kos deg med tiden hjemme alene du ;)  

hehe, er vel litt streng men sånn er det. han ber om det! :P 

tror det skal gå fint med den planen der:) 
nå kommer min søster og typen hennes på besøk også, selv om planen min var å være alene hjemme da! hahaaha!!! men neida, etter en tlf samtale med henne om temaet så er hun på veg. JAJA!:P 

takk for koselige svar damer!:D 

Koselig med litt besøk da :)

Er vel uansett noen dager til "grinete"gubben kommer hjem :P så du får nyte dagene frem til da i ro og fred ;)

Back
Topp