Jaja

Latterfrosken

Forumet er livet
Så sitter jeg her enda... med barn i magen... Har visst biti seg fast tror jeg.
Vil hvertfall ikke ut! Kan man forlange å bli satt i gang, eller må man gå
14 dager over tiden? Ryggen min tar livet av meg snart.
Klarer nesten ikke reise meg opp, eller gå ordentlig.
Kom ut vær så snill........

trøsteklem til deg[;)]
får håpe det skjer noe snart,kan ikke være så lett å gå overtida....

Uff. Stakkar deg. Håper jeg slipper å gå over tiden. Har selv kun ei og ei halv uke igjen til termin. Blir sur viss jeg må gå over. Snufs

Uff, må være så tungt å gå sånn, sender deg en klem jeg, og håper på at det skjer noe snart nå, masse lykke til[:D]

Enig med monicola ang akupunktur. Fikk det på sykehuset på fredag, emn det var for å roe det ned da. Hadde stikk motsatt effekt og satte fart i sakene istedet. Ellers er det jo det vanlige med sex og at han tømmer seg inni deg og bringebærblad- te. Orgasme kan også sette igang sammentrekninger som går over i rier[;)]

Jeg skal settes i gang i morgen hvis jeg er mode(det er det jeg som har bestemt)
Men derfor jeg får lov er for jeg har invilga keisersnitt å legene gjør alt de kan for å slippe det.
Jordmora lurte veldig på om jeg ville ha de dere ekkle nålene men takk nei.
De sier de er god hjelp.
Lykke til [:D]

ORIGINAL: skytte76

Enig med monicola ang akupunktur. Fikk det på sykehuset på fredag, emn det var for å roe det ned da. Hadde stikk motsatt effekt og satte fart i sakene istedet. Ellers er det jo det vanlige med sex og at han tømmer seg inni deg og bringebærblad- te. Orgasme kan også sette igang sammentrekninger som går over i rier[;)]

signerer

Back
Topp