jaja..

lenamamma90

Elsker forumet
Nå har lillegull 39,4 i feber bare suttrer, vil ikke sove.. sov ikke godt i natt ! og nå for sambo for å spille fotballkampER ! Jeg kunne godt ha tenkt meg at han kunne vært hjemme, mn neida.....!!! Så jeg vurderer sterkt å ringe legevakta for å høre hva de sier...

Ikke meninga og klage aaltså.. Men jeg er DRITT lei av at han får ørebetennelse heele tia[&o]

Huff, det er ikke gøy når de små er syke.
Klem til deg og god bedring til lille gutt[;)]

ORIGINAL: Stella10

Huff, det er ikke gøy når de små er syke.
Klem til deg og god bedring til lille gutt[;)]

Nei det er ikke noe gøy...[X(]

Takk[:)]

Har han ørebetennelse?
Stakkar lille pjokken!!

Ville virkelig vurdert legevakt, virker jo som han har vondt når han ikke klarer å finne ro til å sove engang..
Ring legevakt, evt gi paracet både for feber, smerter og for å gi økt velbehag til nurket.

Lykke til!!

PS.. Menn er noen artige vesner.. eier ikke samme prioriteringer som oss.. finner du en "kur" så send eg gjærne "oppskrifta"!

Dakaj liten :( Ville ringt legevakta jeg ja, han har jo vært masse plaget siste tia så :(

God bedring <3

ORIGINAL: FRK John Deere

Har han ørebetennelse?
Stakkar lille pjokken!!

Ville virkelig vurdert legevakt, virker jo som han har vondt når han ikke klarer å finne ro til å sove engang..
Ring legevakt, evt gi paracet både for feber, smerter og for å gi økt velbehag til nurket.

Lykke til!!

PS.. Menn er noen artige vesner.. eier ikke samme prioriteringer som oss.. finner du en "kur" så send eg gjærne "oppskrifta"!

Jeg vet ikke[&:] Vi sov ei times tid i sta da, men da hadde han fått paracet.. Men kan jo ikke gi han paracet hver gang han skal sove heller.. Vi ble ferdige med en penicilin kur for litt over ei uke sia.. så det er ikke lenge sia han hadde det.. !! han har jo allerede hatt det 3 ganger stakkaren.. Han er litt bedre humør nå da, gråter ikke så mye ! men viss d blir styr til kvelds så ringer jeg å forklarer situasjonen..

hehe, finnes det en oppskrift da ?[8D]

Back
Topp