jaja

mellissa

Gift med forumet
det er meg som får skylda for å ha sagt dette om flaskemødre! men jeg har aldri noensinne disset flaskemødre eller sagt at de er late! dette her er det noen som påstår jeg har sagt, men jeg kan helt og holdent si at det hat jeg ALDRI sagt! jeg er flaskebarn selv, så hvorfor skulle jeg disse folk som ikke får til og amme!

jeg kommenterte til en person her inne om at jeg syns det var bra at hun delammet for litt morsmelk er bedre for barnet enn ingen morsmelk! og jeg lurte på grunnen til at hun hadde sluttet og amme.....
jeg ser det var feil av meg og spørre, og ting virker kanskje negativt ladet når det skrives istedefor om jeg hadde spurt personen face to face [:)]
men jeg trekker meg vekk fra bv, for dette her orker jeg ikke! å få ting slengt etter meg som jeg aldri har gjort føler jeg er urettferdig. nå har nok kanskje dette bare vært en misforståelse og jeg hetser ingen, men jeg ble veldig lei meg idag og da er det bedre og skygge unna bv enn å være her inne [&:]
jeg er ikke sikker på om jeg sletter meg, men blir i hvertfall ikke aktiv her inne mer [:)]
kos dere masse masse jenter! det har vært helt topp å følge dere gjennom graviditet og fødsel, og jeg har fått masse tips og råd av dere [:)]

ehm, er det virkelig noen som har gitt deg skylda Mellissa?? er det noen som idet hele tatt har nevnt deg?? Det kan jeg virkelig ikke se, den tråden ble lagd på generelt basis om hva folk mener..

Lykke til med Live..

Lykke til videre med deg og snuppa[:)] diskusjoner,uenigheter og missforståelser er ikke til og unngå på offentlige forum. Og noen er mer sårbsre enn andre på noen områder- alt ettersom hvilke erfaringer en har gjort seg. Frivillig eller ufrivillig. Og om jeg føler at dette her er noe jeg ikke liker eller føler meg krenket av- da går jeg UT av den tråden. For og unngå at jeg skal bli lei o.l. Jeg har klart og holde meg unna trådene så langt. Noen ting er bare "opplagt" at en gruppe kommer til og føle seg krenket av. T.d dette med amming. For de aller aller fleste prøver alt de kan for og få til ammingen, og at de da etter mye arbeid med og prøve og få til ammingen, må gi opp og gå over til mme, at de/ vi da føler det som et sårt tema er HELT normalt, og trenger ikke minnest på det hele tiden. Det var bare et døme ettersom det var den siste diskusjonen her. Men mangfoldet er stort, uten det hadde ikke forumet eksistert. Tror alle har svelget en kamel eller to til tider. Synest alle er flotte på sine måte og gir liv til forumet. Men jeg er ikke noe tilhenger av : "nå sletter jeg meg eller fordufter" tråder. Men masse lykke til, håper dere får en fortsatt fin tid[:)]

Trist at du er blitt misforstått,å derfor blir å holde deg borte herifra.

Misforståelser kan skje... Klarer ikke andre å se det?

Nei så trist da. Blir så mye overanalysering syns jeg. Kan ikke folk heller spør hva man mener om det er noe man reagerer på i steden for å trekke negative slutninger. Kommer til å savne deg om du forsvinner herfra, men har deg jo på fb..[:)]

ORIGINAL: Missy_

Nei så trist da. Blir så mye overanalysering syns jeg. Kan ikke folk heller spør hva man mener om det er noe man reagerer på i steden for å trekke negative slutninger. Kommer til å savne deg om du forsvinner herfra, men har deg jo på fb..[:)]

Som jeg skulle sakt det selv!

Neeeeei - helt ærlig så synes jeg ikke det er noe galt i å lure på hvorfor noen kuttet ut ammingen og å si det du sier du sa. Folk våger jo å spør om de mest private ting her inne, hvorfor kan en ikke spørre en flaskemamma om det da??! Folk er så hårsåre og kjefter i vei på alt og alle. Alle bør gå inni seg selv og revurdere måten de snakker til andre her inne [8|]

.

ORIGINAL: nurkis og Sander

ehm, er det virkelig noen som har gitt deg skylda Mellissa?? er det noen som idet hele tatt har nevnt deg?? Det kan jeg virkelig ikke se, den tråden ble lagd på generelt basis om hva folk mener..

Lykke til med Live..

Den var vel ikke så mye generell når det etter hvert uti tråden kommer frem at noen har sendt pm'er der man først ikke vet hvem siden profilen var ny og deretter ble slettet. Og deretter "vet" folk hvem det er, og istedet for å ta det opp med den de tror det er, kommer med unødvendige, negative kommentarer om personen...

ORIGINAL: mamihe

Lykke til med Live..

Den var vel ikke så mye generell når det etter hvert uti tråden kommer frem at noen har sendt pm'er der man først ikke vet hvem siden profilen var ny og deretter ble slettet. Og deretter "vet" folk hvem det er, og istedet for å ta det opp med den de tror det er, kommer med unødvendige, negative kommentarer om personen...

Jeg aner ikke hvem som har sendt til meg, det gjør jeg virkelig ikke!

Jeg snakket ikke om samme person som har sendt pm til Nurkis, for det visste jeg ingenting om.
Jeg snakket om det som var temaet til HI.

Lykke til med Live..

Hmm.. har på følelsen at det er to forskjellige "saker" her...

Men synes det er så unødvendig å lage ny profil for å sende sånne pm'er!
Folk bør være "mann" nok til å ta ting opp med vedkommende på en skikkelig måte!

Kjenner jeg blir skikkelig provosert [8D]

Hmm.. har på følelsen at det er to forskjellige "saker" her...

Men synes det er så unødvendig å lage ny profil for å sende sånne pm'er!
Folk bør være "mann" nok til å ta ting opp med vedkommende på en skikkelig måte!

Kjenner jeg blir skikkelig provosert [8D]

.
hehe ja, blir jeg også.. Stå nå heller for man sier, enn å lage ny profil!!!

Ja, sant! Sånne folk er ikke å bry seg om uansett!

Nå skal jeg ikke kuppe tråden til mellissa mer [8|]

Ja, sant! Sånne folk er ikke å bry seg om uansett!

Nå skal jeg ikke kuppe tråden til mellissa mer [8|]

Ups, sorry Mellissa..[8|]
Sånn går det når man glemmer seg litt bort!!

ORIGINAL: Smulan*

Jeg snakket ikke om samme person som har sendt pm til Nurkis, for det visste jeg ingenting om.

Lykke til med Live..

To forskjellige saker her ja.. men hvordan vet du hvem bønna sikter til i hi?

HVa? jeg laga en tråd på generell basis mamihe... Var ikke jeg som i første omgang nevnte pm eller noe!!

Lykke til videre!

ORIGINAL: Smulan*

Lykke til med Live..

To forskjellige saker her ja.. men hvordan vet du hvem bønna sikter til i hi?

altså, jeg har ikke forstått det sånn at det var du som sendte pm til Nurkis, så sjønner ikke helt hvor du har det fra!!
Dumt at du føler det sånn,

meeen synes det var unødvendig av deg å skrive som du gjorde i den feste tråden inne på november, selv om du føler det er tidlig å feste trenger du ikke å "henge" ut de som gjør det.
Jeg synes det er tidlig enda jeg, men sjønner de som vil ta seg en fest også,det er også en sak som er opp til hver enkelt!
Og når man gjør sånn får man noen litt på feil side for det er ikke særlig realt å gjøre det, det er jo ingen her inne på oktober som har vært ute å festet mye da!!Nok om det da....

Synes du er hyggelig, og har ikke noe imot deg, men man må tenke litt over hva man skriver selv også...

Flott innlegg!!!
ORIGINAL: Nina*Pina

altså, jeg har ikke forstått det sånn at det var du som sendte pm til Nurkis, så sjønner ikke helt hvor du har det fra!!
Dumt at du føler det sånn,

meeen synes det var unødvendig av deg å skrive som du gjorde i den feste tråden inne på november, selv om du føler det er tidlig å feste trenger du ikke å "henge" ut de som gjør det.
Jeg synes det er tidlig enda jeg, men sjønner de som vil ta seg en fest også,det er også en sak som er opp til hver enkelt!
Og når man gjør sånn får man noen litt på feil side for det er ikke særlig realt å gjøre det, det er jo ingen her inne på oktober som har vært ute å festet mye da!!Nok om det da....

Synes du er hyggelig, og har ikke noe imot deg, men man må tenke litt over hva man skriver selv også...

er trenden nå jeg sletter meg holder meg unna bv?
men ingen forsvinner?? kan man ikke heller la være med slike innlegg og trekke seg bort i det stille og komme tilbake når man vil

( sikkert noen som føler seg truffet, men de trådene lager ikke noe bedre stemning)

Back
Topp