Jaja...

* justme *

Flørter med forumet
Da var den sprøyten satt oxo.... orgalutranen altså....

svette hender, rolig pusting.. og maaange nesten stikk før jeg klarte å bare få den inn.... herregud at det skal være så vanskelig å bare gjøre det, når jeg vet at jeg ikke engang kjenner nålen...

jaja.. nå er det gjort... på an igjen i morgen... hehe

ser jeg har begynt å få et par blåmerker oxo... ikke verst bare det... skal godt gjøres å treffe blodårer med puregon spissen... så da er vi dyktig vi som får blåmerke...

god natt alle fantastiske damer..

klemklem

Huff * justme * [:(] Hadde det akkurat på samme måte. Det er noe av det værste jeg har gjort. Er lite gla i nåler og sprøyter fra før. Puregon gikk greit for da lata jeg som jeg stakk med en penn.
Men når jeg nå holdt en sprøyte [&:]
Holdt på å dette rett i bakken jeg. Måtte sette meg ned på gulvet etter stikket. Hjalp bittelitt så jeg la meg helt ned. Lå sånn i 6-7 min. Fortsatt uvel og skjelven.

Jeg er vant til sprøyter jeg. Setter sprøyter på jobb innimellom. Men å gjøre det på seg selv.. Æsj..

Blåmerkene kommer når vi treffer blodkar, og så små de er så skal det godt gjøres...

Ny runde i kveld 11Giggs!!!!

Klemklem

Jippi for ny runde [&:] eeehhhh

Huff gruer meg allerede til neste sprøyte jeg da. [&:]

Eg har fått blåmerker kvar gong med puregon-pennen! [;)]

Gruer meg jeg oxo. Men i kveld skal jammen gubben få stikke meg =)

han er ikke fornøyd med den løsningen... Hehe
men noe skal han få ta del i

Hvordan gikk det igår * justme * ?? Fikk du gubben til å stikke ? [8D]

Jeg klarte meg fint i dag faktisk. [:)] Måtte prøve 4-5 ganger før jeg fikk hull på huden min, men ble ikke dårlig etterpå denne gangen [:D]

Så bra at det gikk bedre denne gangen..

Fikk gubben til å stikke, og da var det ikke noe problem... Litt kløe og rødhet på stikkstedet bare...

UL i dag... Spent

weeee å så spent på deg [:D]
Hold oss oppdatert etter UL da [:D]

Back
Topp