jaja typisk det

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Fikk ikke det huset heller.. og i tillegg er internetten fucka , så kommer meg nesten ikke på nett[:(][:(]
Syns snart ting kan begynne å gå min vei nå[&o]

Vant litt penger i dag det hjelper jo på.. men det viktigste er liksom en plass å bo for øyeblikket[:'(]

*syte syte syte*

Hurra for pengene da :D

Synd me huset da :(:(

Det ordner seg til slutt!
Er det på Karmøy du skal finne boplass?
Kan ikke kommunen hjelpe? De skal jo ha gode ordninger for alenemødre...

da er det noe enda finere som venter deg!!! =)

Vet igrunnen ikke hvor jeg vil bo , jeg kommer til å ta det jeg får på hvilken som helst side av fjorden...[&o]
Jeg har møte med nav i morgen så får håpe hun er ærlig og evt kan hjelpe meg[X(]

er du blitt alenemor? ikke fått m meg dette =(

ORIGINAL: Annicken

er du blitt alenemor? ikke fått m meg dette =(

Ikke jeg heller :((
Kjempedumt med huset, det virket jo ut som det var det perfekte for deg!
Men, som det er sagt tidligere: Da venter noe enda bedre! :D

Grattz med pengene!

uff så dumt da![&:] men det ordner seg for snille jenter vet du[:)]

Kjempe synd! Men har du prøvd å annonsere i avisene at du ønsker å leige hus el leilighet?? Det er ofte lettere da.. Lykke til uansett. [:)]

ORIGINAL: Trico

Kjempe synd! Men har du prøvd å annonsere i avisene at du ønsker å leige hus el leilighet?? Det er ofte lettere da.. Lykke til uansett. [:)]

Det var det vi gjorde også, MYE lettere å finne noe da [:D]

ORIGINAL: mammabenti

Hurra for pengene da :D

Synd me huset da :(:(

Å, så kjedelig Drømmeren! Men da er det noe bedre som er tenkt til dere[:)] Selvom det er så dritkjedelig når man ser for seg livet sitt akkurat der! Plutselig løsner alt seg:)
Lykke til i møtet i dag[:D]

ja har lagt ut annonnse på finn

ORIGINAL: Mari87

uff så dumt da![&:] men det ordner seg for snille jenter vet du[:)]

ORIGINAL: Drømmeren

Alltid når vi har lagt ut annonse i avisen har vi fått napp med en gang, og fått supre plasser å bo. Eldre folk som leier ut sjekker ikke finn, de fleste ser i avisa, fåtall ser på finn.

ORIGINAL: Drømmeren

Du burde sette en annonse i lokalavisa også. Mange som ikke ser på finn. Det koster jo litt å sette annonse i en avis, men det kan være verdt det. Vi gjorde det, og han vi fikk svar fra hadde aldri sett oss på finn, og nå leier vi stort, billig og bra [:D]

ORIGINAL: Christine88

Å, så kjedelig Drømmeren! Men da er det noe bedre som er tenkt til dere[:)] Selvom det er så dritkjedelig når man ser for seg livet sitt akkurat der! Plutselig løsner alt seg:)
Lykke til i møtet i dag[:D]

signerer ;-)

Står et hus pluss fire leiligheter i lokalavisa i dag, alle under 6500... Åkra og kopervik.

Står et hus pluss fire leiligheter i lokalavisa i dag, alle under 6500... Åkra og kopervik.

Hva sier di om huset da? liker best hus jeg[8D]
Kan jeg finne di annonsene på nett også eller`?

Back
Topp