jaja.. skal vi satse på at alle gode ting er tre da eller????

Trillemor82

Forumet er livet
Det tror jeg jammen meg vi må... vi har ikke offentliggjort det enda.. eller jeg sa det til mamma og pappa, samt søsken i dag.. men få venner...
Men nå er vi tolv uker... sååå vi er gravide, og venter en liten en i februar.... så vet dere det....
Dette var jo ikke helt planlagt kan man si... såååå jeg føler ikke helt den store gleden.. (og jeg kjenner sterkt på den at jeg ikke får lov å føle det slik.. for det er liksom så forventet at man skal være overlykkelig)
Men det blir sikkert bra når den lille er ute... svskapet har gått ok til nå.. spydd i tre mnd.. men håper det har roet seg nå.. hatt en fin uke så langt... :) bortsett fra litt omgangssyken i heimen nå de siste dagene...

svigers vet det ikke enda da.. så om det er noen her inne som kjenner meg privat... som også kjenner dem.. så ikke si noe.. de får vite det på lørdag..

Søstrene i huset vet det, og de er kjempestolte, og skal kose babyen hele tida... :P den minste skjønner ikke sååå mye enda da.. men eldtste er heeeeeeeeelt i ekstase... :)
 
Gratulerer så mye!! =)
Kan jo forstå følelsene dine når man blir litt tatt på sengen! (bokstavelig talt!!)Håper det blir bedre etterhvert, sånn at du kan kose deg i tiden fremover! ;) Klem
 
JIPPI! Endelig er du ute av skapet! :D

Du har helt lov til å føle det sånn, og som jeg har sagt før, så synes jeg det er utrolig bra at du er så ærlig om det, for det er nok mange rundt omkring som føler det på samme måte, men som sliter fordi det liksom ikke er forventet..
Men en ting er sikkert: Det blir enda en nydelig baby, uansett hva navnet blir.. :P
 
Gratulerer så masse
Og du har lov til å føle akkurat det du føler! Det er det ingen som kan si noe på.
Håper kvalmen gir seg, og at du får nyte tida litt også.
Masse lykke til fremover
 
Gratulerer så mye søta :))
Og det er ingen fasit på hva man skal føle og ikke,
og det er nok mange som føler det akkurat som deg =))

Goood klemt til deg, lykke til fremover =)
 
Gratulerer så mye søta :))
Og det er ingen fasit på hva man skal føle og ikke,
og det er nok mange som føler det akkurat som deg =))

Goood klemt til deg, lykke til fremover =)
 
Gratulerer med spiren i mage. Hadde en liten mistanke siden du nevte i innlegget til monica at syden ikke var noe særlig til neste år;-)
Håper formen din blir bedre ikke morsomt å være kvalm og spy vet alt om det.
Når i feb har du termin?
Skjønner godt følelsen din, jeg har brukt 5 år til å bli klar for nr 2.
Ønsker deg lykke til videre.
 
emoticongratulerer - skjønner at dere er sjokkert, men det er vel en mening med det=? Håper formen tar seg opp, og at du får lov å oppleve et svangerskap som er fint!
 
Der ble det offentlig ja;-)

Jeg vet jo akkurat hvordan du har det, men som jm sa til meg så løsner det som regel etterhvert;-)

Gratulerer igjen:-) KLem
 
Gratulerer så mye! Håper formen bedrer seg snart og at du vil glede deg over den voksende magen. Håper du har en god jordmor/lege du kan snakke med framover. God klem
 
Hipp hipp!! Der var du ute ja! Og jaggu godt at Morten kan slippe å være redd for å tråkke sånn skikkelig i salaten enda flere ganger. Gud, så flau jeg var der et øyeblikk. HUFF!!!

Og du kommer til å bli superglad i babyen når h*n er født. Så de "forbudte følelsene" må du bare ha uten dårlig samvittighet. Det er helt sikkert mange som har det sånn, men som ikke tør å snakke om det av frykt for hva andre skal tenke, og da er det jo bra at du gjør det. Og du har jo vært åpen om svangerskapsdepresjoner osv tidligere også, noe det står stor respekt av. Jeg er i allefall alltid her om du trenger å snakke med noen....bare å spy det ut!!

Klem, klem
 
Hipp hipp!! Der var du ute ja! Og jaggu godt at Morten kan slippe å være redd for å tråkke sånn skikkelig i salaten enda flere ganger. Gud, så flau jeg var der et øyeblikk. HUFF!!!

Og du kommer til å bli superglad i babyen når h*n er født. Så de "forbudte følelsene" må du bare ha uten dårlig samvittighet. Det er helt sikkert mange som har det sånn, men som ikke tør å snakke om det av frykt for hva andre skal tenke, og da er det jo bra at du gjør det. Og du har jo vært åpen om svangerskapsdepresjoner osv tidligere også, noe det står stor respekt av. Jeg er i allefall alltid her om du trenger å snakke med noen....bare å spy det ut!!

Klem, klem
 
Gratulerer så mye!!! kjenner til den å ha blandede følelser for svangerskapet! Ønsker deg masse lykke til og håper at plagene gir seg nå!

 


monicabebe skrev:
Hipp hipp!! Der var du ute ja! Og jaggu godt at Morten kan slippe å være redd for å tråkke sånn skikkelig i salaten enda flere ganger. Gud, så flau jeg var der et øyeblikk. HUFF!!!


Stakar Morten ja! Ikke greit!

 


monicabebe skrev:
Hipp hipp!! Der var du ute ja! Og jaggu godt at Morten kan slippe å være redd for å tråkke sånn skikkelig i salaten enda flere ganger. Gud, så flau jeg var der et øyeblikk. HUFF!!!

Og du kommer til å bli superglad i babyen når h*n er født. Så de "forbudte følelsene" må du bare ha uten dårlig samvittighet. Det er helt sikkert mange som har det sånn, men som ikke tør å snakke om det av frykt for hva andre skal tenke, og da er det jo bra at du gjør det. Og du har jo vært åpen om svangerskapsdepresjoner osv tidligere også, noe det står stor respekt av. Jeg er i allefall alltid her om du trenger å snakke med noen....bare å spy det ut!!

Klem, klem

ha ha ha ha.. ja.. også sånn som han strevde for å rette opp.. ha ha ha.. også ble det bare enda mer feil... :P ha ha.. ikke greit å holde på disse hemlighetene.. :P men.. nå er jeg iallfall ute av skapet... ;)
 
Gratulerer her også, Trillemor.  Nå venter jeg så bare på MonicabAbes synkrone svangerskap....
 


Olive76 skrev:
Gratulerer her også, Trillemor.  Nå venter jeg så bare på MonicabAbes synkrone svangerskap....


 ja, det gjør vi!
 


lenemor skrev:


Olive76 skrev:
Gratulerer her også, Trillemor.  Nå venter jeg så bare på MonicabAbes synkrone svangerskap....


 ja, det gjør vi!



hehe.. dere er søte!!

denne  gangen er nok kroppen min synkron med sanders mamma og fem andre venninner goitt.. herlighet for en babyboom som er rundt meg.. det er helt villt.. så jeg er litt glad vi ikke tok det vekk nå... for da hadde jeg hele tiden blitt påmmint at vi har en for lite på en måte...

i dag var jeg hos legen og ble 30% sykmeldt.. jeg virker ikke lengre.. nå har jeg prøvd å virke lenge nok.. så nå skal jeg få hente meg inn litt på dagene.. etter jobb riktignok.. da blir det to timer md søvn etter jobb hver dag som ikke går utover jentene slik det har vært til nå.. hurra! :)
 


Trillemor82 skrev:


lenemor skrev:


Olive76 skrev:
Gratulerer her også, Trillemor.  Nå venter jeg så bare på MonicabAbes synkrone svangerskap....


 ja, det gjør vi!



hehe.. dere er søte!!

denne  gangen er nok kroppen min synkron med sanders mamma og fem andre venninner goitt.. herlighet for en babyboom som er rundt meg.. det er helt villt.. så jeg er litt glad vi ikke tok det vekk nå... for da hadde jeg hele tiden blitt påmmint at vi har en for lite på en måte...

i dag var jeg hos legen og ble 30% sykmeldt.. jeg virker ikke lengre.. nå har jeg prøvd å virke lenge nok.. så nå skal jeg få hente meg inn litt på dagene.. etter jobb riktignok.. da blir det to timer md søvn etter jobb hver dag som ikke går utover jentene slik det har vært til nå.. hurra! :)

 Blir sikkert kjekt det,når dere er så mange hjemme samtidig! Denne gangen kjenner jeg ingen, håper jeg blir kjent med noen etterhvert, som også skal gå hjemme.

Flott at du får noen timer å hente deg inn på. Så er du litt opplada til ettermiddagen med jentene;-)
 
Back
Topp