jaja, sitter her da!!

smurfix

Elsker forumet
kl er snart 2 og snuppa er fortsatt våken og ser ikke ut til å ville sovne igjen med det første.. hu griner ikke, bare VELDIG våken og oppmerksomhetssyk..
flere med nattevåkne babyer?? tips på hvordan snu dette taes imot med stor takk[;)]

Snuppa mi sover nattessøvnen sin for første gang på 3 UKER!!!!

Jeg sitter her i stua å stirrer med vanntro på soveromsdøren å er ikke sikker på om jeg TØR å gå å legge meg.,.

uff..
legg deg og nyt det når du kan..
jeg hadde tørna gal hvis snuppa skulle ha værrt våken hver natt for å si det sånn.. [8D]

ORIGINAL: smurfix

uff..
legg deg og nyt det når du kan..
jeg hadde tørna gal hvis snuppa skulle ha værrt våken hver natt for å si det sånn.. [8D]

Det er første gang på 3 uker at hun sover på natta... er livredd for å gå å legge mg i frykt for å vekke henne,
siden hun sover på rommet vårt

Vi hadde også nattevåken baby i 3 uker, men nå har han sovet fra rundt klokken 01-02 i 4 netter og det i egen seng i tillegg, vi har bare prøvd og prøvd til det plutselig funket[:)] hender han sutrer litt når vi legger han i senga og når vi legger oss, men det har roet seg fort[:)]
håper bare det fortsetter... neste uke skal sambo jobbe natt igjen så da er jeg spent...

heldigvis så sover hun på natta. eller hun skal jo ha mat hver 3. time... men sover godt i mellom måltidene!
er verre midt på dagen, når hun våkner og bare griner uten at jeg vet hvorfor........ :S

Back
Topp