Jaja..*oppdatert*

ariana1983

Glad i forumet
Dagen tok seg opp betraktelig i går heldigvis [:)]
Ca. en time etter jeg skrev sutreinnlegget mitt kom omsider Viking (hadde da venta i 5 timer!) og fikk bilen igang. Måtte ha noen tykkere spesialstartkabler for å få nok strøm tydeligvis..da vet vi det til neste gang i alle fall [8D]

Så vi kom 5 1/2 time for sent, men vi fikk i alle fall levert blomstene, spist middag og kake og masse klemmer [:)] Er så glad for at vi fikk dratt, har ikke sett mamma på 3 uker og det blir hvertfall 3 uker til neste gang. Hun går jo på cellegift nå så hun tør ikke ta imot besøk før siste helg før neste behandling.

Det ble da en god morsdag likevel [:)]
Håper alle dere andre hadde en fin dag også!

Jeg har sovet 3 timer i natt, den første tanna til Aron er visst plagsom så han har sutret fælt i natt stakkar..
Kl 6 orket jeg ikke mer og sto opp. Da var det 10 grader i stua, har ikke hatt råd til å kjøpe olje til oljefyren og i natt har det vært -28 grader!
Fikk dusja, mata, bada og kledd på Aron, mata og lufta bikkjer, pakka stellebag og mat til Aron + ullklær, bobledress osv i tilfelle motorstopp, tok oppvask, rydda osv osv..

Vekket gubben kl 9, gretten som alltid grynta han et eller annet om at jeg skulle lage no mat til ham og at han ville sove mer..
Kl. 10 skulle vi kjøre ut til foreldrene mine og feire morsdagen der, søstra mi, mannen og tvillingene skulle også komme dit..og for en gangs skyld var gubben ferdig med spising og pc-tid og gudene-vet-hva til riktig tid, men da startet selvfølgelig ikke bilen!!
Prøvde å få den igang med startkabler, men null futt!

Så nå sitter vi her da..i 15 grader, ski på tv, morsdagsblomst innpakket i gangen og morsdagskake i kjøleskapet..sukk..
Herlig morsdag du....blæh!! [:@]

ååå for en driiit dag da :-/ håper den har kommet seg utover..klem

Huff det var heller kjipt. Håper det tok seg opp til slutt. [:)]

fy fader for en dag..spent på om dere kom dere avgårde.

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Huff det var heller kjipt. Håper det tok seg opp til slutt. [:)]

ORIGINAL: Burger

Æsj, det hørtes ut som en møkkadag.. Håper den ble bedre etterhvert

[:)]

[:)]

Så bra at det ordnet seg til slutt[:)][:)]

Så godt at det ordnet seg!! Har tenkt masse på deg, etter at du skrev innlegget i går.
Jeg kjente bare at om det hadde vært meg hadde jeg fallt fullstendig sammen i gråt og blitt kjempe lei meg. Hater når noe skjer og jeg ikke får gjennomført det! Spesielt om det er familie relatert!!

Håper mammaen din blir frisk og rask igjen! Masse god bedring til henne...[:)]

Back
Topp