jaja, nå sitter jeg å venter på TR

sasja

Forelsket i forumet
Jeg sitter å lurer. Kommer TR denne mnd tro? Jeg vet ikke. Kansje det er skjedd et under? Er så drit lei av å vente. Jeg har ikm til søndag eller mandag.
Har hatt sånne sommer fugler i magen. Jeg vil ikke håpe heller ikke ha noen ønsker. Jeg orker ikke fler falske forhåpninger nå. Jeg får bare vente å se. Ha en fin dag alle ventere.. Vi lykkes vel en gang i tiden vi også..
 
ååå! vet hva du snakker om sasja.. hadde det slik jeg og... ble driiit sint hver eneste gang mensen kom... og da var jeg sikker på at jeg var gravid også[:@] lykke til da, håper det har klaffet for deg, og at du har en liten spire i magen din[:)]
 
Er så enig så enig! Slitsomt å ønske seg noe veldig, og så ikke få det! Får håpe at du tester positivt på mandag! Hadde vært moro å kunne gratulere deg!

Lykke-til-klemmer fra m
 
ikke ha noen forhåpninger dere.. Jeg har så liten tru på at jeg kan være gravid,men hadde jo ikke forundret meg heller. skal gifte meg 25 mars. og kjøpt brude kjole og alt. Tenk vis jeg er gravid og legger på meg så mye at ikke den passer da?[:'(]
Nei nå kan vi vente en mnd eller to.

[;)] (men jeg håper jo)
 
jaja. lykke til du også.
Vet du hvor tidleig enn kan teste
 
Lykke til!!!
 
seie lykke t eg og.... eg går åg å vente på tantå.... å eg HÅPE inderlig at hu komme... e ikkje ofte eg håpe på d, mn denne gangen gjer eg d.... d passe ikkje i d heila å ver gravid nå.....
 
Back
Topp