jaja, kor mange julibarn bli nå augustbarn? :)

ms.bonita

Gift med forumet
for med mindre ting starter og er ferdig på halvanna time her, så blir gullet født i august. fin mnd, men litt nedtur å gå over til neste mnd( er jo en mnd for sein da :P )      ikkje at eg skal klage såå voldsomt, hadde jo termin 27.07, så er ikkje mange dager over, men er LEI no!!
 
Ser ut til at det blir augustbaby her å;) 8 dager over termin i dag.. leei..:p
 
Blir augustbaby her. overtidskontroll på fredag. 6 dager over idag
 
Hadde termin 28 Juli, og akkurat nå føles det som lille baby skal bli inne i magen for alltid....!

Flere som blir gale av telefoner og meldinger hver dag med spørsmålet: Skjer det noe?? merker du noe?? Jeg bikker snart.... :p

Kom uuuuuuuuuuut lille venn......!
 
2 dager over, hadde termin 30 juli. Blir vel igangsatt mandag eller tirsdag neste uke (har hatt to igangsettinger på overtid før).
 
Augustbarn her også. Hadde termin 29.juli.. Men her ser det ut som om statestikken og fullmånen kanskje slår til. Slimproppen gikk idag tidlig.. Så nå sitter jeg bare å venter på at noe mer skal skje. :) statestikken sier at flest barn fødes på onsdager i norge.. Så det gjenstår å se ;) lykke til alle sammen :))
 
Da er vi med å representerer den statistikken om onsdager. Begge guttene mine er født på en onsdag :) morsomt!
 
Blir august baby her å! Hadde termin 29, men regna med at jeg måtte gå over og jeg fikk rett! Ser ikke ut som det blir fødsel på en onsdag heller da jeg ikke har et eneste tegn på fødsel * sukk*
 
Back
Topp