Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kl er fire og vi har amming nr 2. Så kanskje avokadoen hjalp?!![]()
Hehe, på første ammingen la jeg meg til å sovne, men på nr 2 var det høyre puppen sin tur - som medførte at Daniel ble liggende i midten av meg og mannen min og da liker jeg ikke å sovne.. så da blir det BV eller spill på mobilen til han er ferdig og jeg kan flytte han tilbake til senga siså flott da! Er imponert over deg som sitter på bv ved nattammingene daHer sovner/slumrer jeg meg gjennom ammingene
![]()
![]()
Jeg ammer på begge bryst uten å snu meg jegHehe, på første ammingen la jeg meg til å sovne, men på nr 2 var det høyre puppen sin tur - som medførte at Daniel ble liggende i midten av meg og mannen min og da liker jeg ikke å sovne.. så da blir det BV eller spill på mobilen til han er ferdig og jeg kan flytte han tilbake til senga si![]()
hehe, jeg ligger på høyre side og ammer på begge puppeneHehe, på første ammingen la jeg meg til å sovne, men på nr 2 var det høyre puppen sin tur - som medførte at Daniel ble liggende i midten av meg og mannen min og da liker jeg ikke å sovne.. så da blir det BV eller spill på mobilen til han er ferdig og jeg kan flytte han tilbake til senga si![]()
samme her!Jeg ammer på begge bryst uten å snu meg jeg![]()
Jeg ammer på begge bryst uten å snu meg jeg![]()
hehe, jeg ligger på høyre side og ammer på begge puppeneEr bare å snu seg litt mer over i mageleie når jeg skal amme på venstrepuppen, så slipper jeg å flytte snuppa mellom oss i senga
![]()
Jeg legger meg bare nesten på magen for å gi andre sidenSkjønner ikke at dere får det til jeg, hehe. Mannen min vil helst at Daniel ligger i sin egen seng utenom ammingene (han er så redd for å dulte borti han om han ligger i midten, eller dulte borti meg sånn at jeg dulter borti Daniel om han ligger på andre siden av meg), så jeg må liksom flytte på han uansett jeg.
Måtte øve litt før jeg fikk til, men synes det er så kjekt å slippe og drive å flytte på henneSkjønner ikke at dere får det til jeg, hehe. Mannen min vil helst at Daniel ligger i sin egen seng utenom ammingene (han er så redd for å dulte borti han om han ligger i midten, eller dulte borti meg sånn at jeg dulter borti Daniel om han ligger på andre siden av meg), så jeg må liksom flytte på han uansett jeg.
Har bare 150 seng vi. Vurderer å bytte den ut til høsten og tenker da på 180 seng.Måtte øve litt før jeg fikk til, men synes det er så kjekt å slippe og drive å flytte på henneHennes seng er jo fastmontert i mi, så trekker henne bare inn til meg og skyver henne tilbake igjen
...og når vi samsover så har hun sin plass mellom meg og senga hennes! Pappan her sover stort sett helt urørlig, og i 180-senga er det uansett liten fare for at noe skal forekomme snuppa i søvne
![]()
Åh, det ønsker vi oss også!Har bare 150 seng vi. Vurderer å bytte den ut til høsten og tenker da på 180 seng.
ja da skjønner jeg at det er litt trangt med babyen i senga! Vi har god plass begge to, i tillegg til at snuppa har 1/3 av senga for seg selv så hun har det luftig rundt segHar bare 150 seng vi. Vurderer å bytte den ut til høsten og tenker da på 180 seng.