jaja, kall meg gjerne GAL

lille iskaffe

Forumet er livet
I går bæsjet Luna på do og i dag bæsjet hun på do.Setter henne på do om morgenen og hun syns det er såååå stas og noen ganger tisser hun og noen ganger ikke, satte henne der på kveldstellet i går og bæsjet[:D] tenkte at DET var flaks men nå da jeg satte henne der så trykket hun med en gang og bæsjet og var såååå stolt selv da jeg sa hvor flink hun var.[:D] begynte så tidlig med sunniva også og hun var bleiefri da hun var bleiefri da hun var 1 1/2 år

Så flinke dere er [:D]
Syns ikke du er gal i det hele tatt, så lenge dette føles riktig for dere, skal dere go for it [;)] [:)]

Hva bruker du oppå doringen da? Hørtes ikke feil ut å ha en bleiefri 18mnds gammel unge altså [:D]

Så flink Luna er da!

ORIGINAL: gullemitt09

Syns ikke du er gal i det hele tatt, så lenge dette føles riktig for dere, skal dere go for it [;)] [:)]

Helt enig[;)]

ORIGINAL: lissik

Helt enig[;)]

ORIGINAL: mammanicken

Hva bruker du oppå doringen da? Hørtes ikke feil ut å ha en bleiefri 18mnds gammel unge altså [:D]

Så flink Luna er da!

ingenting, bare holder henne

Hehe,jeg setter Sandra på do..og Aron på potta samtidig[8D][:D]
Sandra var så og si bleie fri..kom alltid og ga beskjed..men etter bhgstart var det slutt på det gitt..veldig leit..men vi må bare forsette[:)] Hun begynnte å sitte på potte når hun var 6mnd[8D] visste alltid når hun skulle på do[:D]

Så flink hun er da! Sett på mora si hu
Jonas er så baby enda, så føles rart å prøve do enda på han..

Synes ikke du er gal jeg. Jeg aner aldri når Alexander må bæsje, kommer som en overraskelse for tiden hver eneste gang, ellers kunne jeg tenkt meg å begynne litt med do eller pottetrening snart.

Flink ho er[:D]

syntes det er kjempe bra jeg, bleie fri 1 1/2 år er ikke feil ;-) Kunne tenkt meg å prøve det jeg også, men jeg vet aldri når mina bæsjer. før hadde hun rutiner på det, men nå gjør hun det til forskjellige tider hver dag! Men jeg kan jo begynne med å sette henne på do og se om hun tisser da :-)

Back
Topp