Er en annen bruker her inne også, men siden noen her inne kjenner meg personlig laget jeg denne profilen også.
Må bare få noen tanker ut av hode mitt.
de siste dagene har jeg våknet og vært kvalm til de grader. Det har gitt seg etter en stund og når jeg er på jobb går det greit. men bare til jeg må bytte en bleie. Da kommer kvalmen tilbake.[:'(]
husker i sist svangerskap spydde jeg hver gang jeg måtte bytte en basjebleie [:'(]
En annen ting er at den siste tiden tiden har jeg vært veldig trøtt og i perioder sovet hele dagen. (nesten). det gjorde jeg og i forje svangerskap.
MEn jeg går på pp og har ikke hatt noen planer om å bli gravid igjen. Men etter en komentar på jobben i går har tankene begynt å svirre. JEg sa til en at jeg følte meg oppblåst i magen og hun såg på meg og sa at det kunne hun se
en annen på jobb er gravid, så hun spurte om jeg kunne være det og jeg viste ikke hva jeg skulle si.
mensen hadde jeg i slutten av juli, og en i slutten av aug. men når jeg tenker meg om reagerte jeg på at det ikke var så mye og var ferdig etter en dag eller to. pleier å ha lenger mens en det.
Hjelp er jeg det jeg begynner å tro jeg er?
huff må komme meg ut og få meg en test
Må bare få noen tanker ut av hode mitt.
de siste dagene har jeg våknet og vært kvalm til de grader. Det har gitt seg etter en stund og når jeg er på jobb går det greit. men bare til jeg må bytte en bleie. Da kommer kvalmen tilbake.[:'(]
husker i sist svangerskap spydde jeg hver gang jeg måtte bytte en basjebleie [:'(]
En annen ting er at den siste tiden tiden har jeg vært veldig trøtt og i perioder sovet hele dagen. (nesten). det gjorde jeg og i forje svangerskap.
MEn jeg går på pp og har ikke hatt noen planer om å bli gravid igjen. Men etter en komentar på jobben i går har tankene begynt å svirre. JEg sa til en at jeg følte meg oppblåst i magen og hun såg på meg og sa at det kunne hun se
en annen på jobb er gravid, så hun spurte om jeg kunne være det og jeg viste ikke hva jeg skulle si.mensen hadde jeg i slutten av juli, og en i slutten av aug. men når jeg tenker meg om reagerte jeg på at det ikke var så mye og var ferdig etter en dag eller to. pleier å ha lenger mens en det.
Hjelp er jeg det jeg begynner å tro jeg er?
huff må komme meg ut og få meg en test